Hop til indhold
Supersonic

Landevejsludere i Polen

Recommended Posts

Er der nogen, som har opdaterede oplysninger om landevejsludere i Polen. Jeg tænker særligt i det nordlige Polen omkring og nord for Szczecin (Stetin)? For 8-10 år siden kørte jeg meget i Polen, og der var landevejene i sommerhalvåret plastret til med ludere, som jeg havde stor fornøjelse af. Findes der stadig landevejsludere, eller er de forsvundet?

Redigeret af Supersonic

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Skovludere" er slet ikke det samme marked længere som for 8-10 år siden. Langt de fleste er gået digitalt, både heltids og amatørerne (studerende mm.).  

Ifølge nogle studier estimerede man for 10 år siden, at ca. 1/5 af alle yngre polske kvinder solgte sex i korte eller længere perioder.  Det har sikkert ikke ændret sig meget. Men gadeprostitution er stort set forsvundet fra byerne (undtaget misbrugere osv), og er på langt mindre niveau på landevejene.

Der rapporteres stadig med spots/anmeldelser. Men man kan se at der er blevet langt mellem dem. 
Jeg tjekkede lige nogle live-rapporter, der er stadig en del nyere fra eks. knudepunktet sydøst for Franfurt/Slubice og A2/E30 hele ven til Warszawa. Men omkring Stettin kun én fra i år, og ingen fra 2020. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kører ofte mellem Szczecin og til Gdansk. Det er længe siden at jeg har set nogle i vejkanten. Antallet er i de senere år faldet kraftigt. De er nærmest helt forsvundet her under Corona pandemien. Jeg har ikke set en eneste i det seneste år. Jeg har dog aldrig benyttet mig af dem. Jeg så en polsk undersøgelse som viste at op til ca. 40% af landevejsluderne var HIV positive. Så pas på hvis du finder nogen langs vejen. I de senere år har mange af dem som har stået i vejkanten været sigøjnere.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vel en generel trend. Man ser jo hellere ikke gadepiger i Istedgade længere. De sidste der var der var da også stærkt narkomane, og hvem vil vel stikke pjekkerten i et narkovrag som garanteret giver dig nogle "extras" med på købet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest supertyr

Jeg har tidligere kørt export til og gennem Stetin.

Den gang var der masser af piger ved vejene, jeg har nydt mange af dem,

Det er ca 10 år siden jeg var der sidst.

Jeg hører fra kollegaer at der ikke er så mange mere, men det det er muligt at finde nogle især på rastepladser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...