Hop til indhold
Guest ViborgMand

Klara Viborg

Recommended Posts

Guest ViborgMand

https://annoncelight.dk/showad/320510

Hun er noget kraftigere end jeg lige troede. Jeg skrev med hende for et stykke tid siden og på de billeder var hun ikke så stor. Hun er egentlig sød og meget rolig. Hun har det med at spytte enormt meget på pikken når hun sutter, det virkede lidt mærkelig på mig. 

Jeg fik lov at tage hende i røven og bagefter i fissen og det var lissom det. 
Det var ikke den store oplevelse, men jeg var bare ikke tændt på hende. 

Stedet er hendes egen lejlighed. Ved ikke om naboerne ved hvad der foregår, men fik da et halvmærkeligt spil på vej ud

Del dette indlæg


Link til indlæg

Annoncen er allerede slettet. :wacko:

Mon hun var amatør/ny i faget, og måske allerede har fortrudt sit indtog i branchen? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ViborgMand skrev, den 29.6.2021 at 13:26:

https://annoncelight.dk/showad/320510

Hun er noget kraftigere end jeg lige troede. Jeg skrev med hende for et stykke tid siden og på de billeder var hun ikke så stor. Hun er egentlig sød og meget rolig. Hun har det med at spytte enormt meget på pikken når hun sutter, det virkede lidt mærkelig på mig. 

Jeg fik lov at tage hende i røven og bagefter i fissen og det var lissom det. 
Det var ikke den store oplevelse, men jeg var bare ikke tændt på hende. 

Stedet er hendes egen lejlighed. Ved ikke om naboerne ved hvad der foregår, men fik da et halvmærkeligt spil på vej ud

Ja det er ikke hende på billederne, men videoen på e-s er ægte

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CurvyKlara
Smalhans skrev, den 10.8.2021 at 06:20:

Tror alderen er midt trediverne. Det er i en lejlighed i Viborg. 

Jeg er 29 - 30 lige om lidt. Hvis jeg ligner en i midten af trediverne, må jeg hellere forbi Matas efter noget vidundermiddel. ; )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CurvyKlara
Jeole skrev, den 15.8.2021 at 20:15:

Ja det er ikke hende på billederne, men videoen på e-s er ægte

Jeg ved ikke, hvorfra du har den idé, at det ikke er mig på billederne. Det ér det, og de er alle taget i år. Hvordan beviser man i øvrigt, at det ér mine? Ikke at jeg skylder nogen det, da min samvittighed er 100% ren, men jeg hader falske anklager ;) 

Gad i øvrigt godt at vide, hvilken video, der hentydes til, da jeg på intet tidspunkt har givet nogen tilladelse til at dele en video med mig, hvorfor det er ret så ulovligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CurvyKlara
Jeole skrev, den 15.8.2021 at 20:15:

Ja det er ikke hende på billederne, men videoen på e-s er ægte

Jeg ved ikke, hvorfra du har den idé, at det ikke er mig på billederne. Det ér det, og de er alle taget i år. Hvordan beviser man i øvrigt, at det ér mine? Ikke at jeg skylder nogen det, da min samvittighed er 100% ren, men jeg hader falske anklager ;) 

Gad i øvrigt godt at vide, hvilken video, der hentydes til, da jeg på intet tidspunkt har givet nogen tilladelse til at dele en video med mig, hvorfor det er ret så ulovligt.

CurvyKlara skrev, for 2 minutter siden:

Jeg ved ikke, hvorfra du har den idé, at det ikke er mig på billederne. Det ér det, og de er alle taget i år. Hvordan beviser man i øvrigt, at det ér mine? Ikke at jeg skylder nogen det, da min samvittighed er 100% ren, men jeg hader falske anklager ;) 

Gad i øvrigt godt at vide, hvilken video, der hentydes til, da jeg på intet tidspunkt har givet nogen tilladelse til at dele en video med mig, hvorfor det er ret så ulovligt.

Ps. Han skriver dette til alle…

 

 

2F505D48-17FD-42B0-BB01-9DF972848179.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smalhans
CurvyKlara skrev, 1 time siden:

Jeg er 29 - 30 lige om lidt. Hvis jeg ligner en i midten af trediverne, må jeg hellere forbi Matas efter noget vidundermiddel. ; )

Beklager, var nok for distraheret til at kigge ordentligt efter :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
CurvyKlara skrev, den 18.8.2021 at 13:46:

Jeg ved ikke, hvorfra du har den idé, at det ikke er mig på billederne. Det ér det, og de er alle taget i år. Hvordan beviser man i øvrigt, at det ér mine? Ikke at jeg skylder nogen det, da min samvittighed er 100% ren, men jeg hader falske anklager ;) 

Gad i øvrigt godt at vide, hvilken video, der hentydes til, da jeg på intet tidspunkt har givet nogen tilladelse til at dele en video med mig, hvorfor det er ret så ulovligt.

Undskyld Jeg tog fejl, det er anden klara jeg vil skrive om. Jeg sletter den

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Klara. Super sød pige, store naturlige bryster, go' røv, lækker krop med erotisk former. Hun er med på lidt af hvert. Jeg er fan af hendes kurver og dejlige væsen. Jeg glæder mig til at besøge hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...