Hop til indhold
Luminus

Nordjyde i hovedstaden - hvor skal jeg hen

Recommended Posts

Hej herinde. Håber mit indlæg er iorden.

jeg skal til hovedstaden i den kommende uge og vil forkæle mig selv med de de surt optjente jyske dollars :)

MEN! Det er jo en hel vanvittig buffe af smukke kvinder når man kigger annoncer  (intet ondt om dem vi har her ;) ) men det er jo noget nær umuligt at vælge

er der nogen der kan komme med en anbefaling (klinik eller pd) til hvor en røvkedelig nordjyde uden den store erfaring i dette univers finder en smuk dansk kvinde der tilbyder kæreste oplevelse gerne med lidt store bryster og en god tålmodighed med undertegnede :) 

Pft.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luminus skrev, for 2 timer siden:

Hej herinde. Håber mit indlæg er iorden.

jeg skal til hovedstaden i den kommende uge og vil forkæle mig selv med de de surt optjente jyske dollars :)

MEN! Det er jo en hel vanvittig buffe af smukke kvinder når man kigger annoncer  (intet ondt om dem vi har her ;) ) men det er jo noget nær umuligt at vælge

er der nogen der kan komme med en anbefaling (klinik eller pd) til hvor en røvkedelig nordjyde uden den store erfaring i dette univers finder en smuk dansk kvinde der tilbyder kæreste oplevelse gerne med lidt store bryster og en god tålmodighed med undertegnede :) 

Pft.

Uhh.. ... det er et svært spørgsmål. Og selvfølgeligt skal en jyde spørge i KBH :)

Men kan klart anbefale Line C (søg efter hende herinde). Hun er sød og tålmodig, og pissefræk. 

Jeg jagter selv Vica Velvet - men hun er har altid dage, hvor jeg ikke kan :lol:

Og for det så ikke skal være løgn. Så prøv at kigge her http://www.seductiongirls.dk/

God fornøjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vica Velvet
Mr_T skrev, den 29.6.2021 at 14:47:

Uhh.. ... det er et svært spørgsmål. Og selvfølgeligt skal en jyde spørge i KBH :)

Men kan klart anbefale Line C (søg efter hende herinde). Hun er sød og tålmodig, og pissefræk. 

Jeg jagter selv Vica Velvet - men hun er har altid dage, hvor jeg ikke kan :lol:

Og for det så ikke skal være løgn. Så prøv at kigge her http://www.seductiongirls.dk/

God fornøjelse

Mr T! 
 

Det er altid muligt, at skrive en mail! Så plejer der at være en god mulighed for, at fange mig på tidspunkter der passer;) 

kh. Vica 

Redigeret af Vica Velvet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...