Hop til indhold

Vestsjælland - ferietid

Featured Replies

Skrevet

Kære brødre

Jeg er så heldig at jeg skal have et par dage for mig selv i et sommerhus i det vestsjællandske område (fra Slagelse mod Holbæk og op) og i den forbindelse ville jeg høre om nogen af jer kendte til noget interessant.

Lige nu har jeg ikke lagt mig fast på indhold og er åben over for mange ting. Jeg har selv søgt lidt rundt men har ikke lige fundet noget hvor jeg tænkte at det var et sikkert bet, så derfor denne forespørgsel.

Jeg er dog ikke til store silicone bryster og vælger oftere det mere naturlige look.

Håber på jeres hjælp og på forhånd tak

Fra en der ville ønske han kunne ændre dit kaldenavn da det blev lavet i halv brandert:roll:

Redigeret af ILoveThai

Skrevet

Altså, nu ved jeg ikke hvad du helt stiler efter - men der er altid Eventyrpigerne i Fjenneslev:
http://www.eventyrpigerne.dk/

Skrevet

Jeg kan også varmt anbefale sammie (google softxsammie og hendes side dukker op)

Har både besøgt og haft besøg af hende, alle gange super godt!

Skrevet
  • Author

Tak @jhn87 og @Mr-H 

Jeg har kigget på hendes annonce flere gange før, så hun er absolut et solidt bud. Tak

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.