Hop til indhold

Halsknep i 69'er

Featured Replies

Skrevet

Hej derude

Har forgæves forsøgt at finde en som vil og som kan finde ud af halsknep i en 69'er. Er der nogen som kender en der kan? Baleri er out of office og hende der Samantha tør jeg ikke besøge efter de mystiske beretninger LOL. Håber at I kan linke til en, har spildt mange timer på det indtil nu :/ 

Skrevet

Kommer du til Jylland så har et nr til en tøs i Esbjerg som kan det og du kan halskneppe hende så hårdt du lyster og så dybt som din pik kan komme. Mine 19 cm er ikke noget problem for hende at sluge. Hun sluger og hvis du kan så kan du godt få både 2 og 3 udløsninger i hendes hals bare du betaler prisen, ca 2000 for en time

Kim

Skrevet

June i Ahornsgade... dejlig tøs.

Skrevet
Kim 0240 skrev, for 12 timer siden:

Kommer du til Jylland så har et nr til en tøs i Esbjerg som kan det og du kan halskneppe hende så hårdt du lyster og så dybt som din pik kan komme. Mine 19 cm er ikke noget problem for hende at sluge. Hun sluger og hvis du kan så kan du godt få både 2 og 3 udløsninger i hendes hals bare du betaler prisen, ca 2000 for en time

Kim

Det nr vil jeg gerne have, Kim. Jeg kommer af og til i Esbjerg ...

Skrevet
Kim 0240 skrev, for 16 timer siden:

Kim

Det nr må du gerne skrive på pb.

Skrevet
Kim 0240 skrev, for 19 timer siden:

Kim

Hej Kim,

Hende kunne godt tænke mig at besøge. Har du et link til hende?

Skrevet
  • Author

Jeg tænker det må være muligt at finde på Sjælland, det er lige I overkanten i budgettet hvis jeg skal tage til Esbjerg :)

Skrevet
Kim 0240 skrev, den 29.6.2021 at 03:05:

Kim

uhh hende må du gerne sende nogle flere oplysninger om :-)

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Jeg upper lige denne da jeg stadig er uforløst :/ June kunne godt være mulig men vil helst gerne en lidt yngre pige

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.