Hop til indhold

Recommended Posts

Hej derude

Har forgæves forsøgt at finde en som vil og som kan finde ud af halsknep i en 69'er. Er der nogen som kender en der kan? Baleri er out of office og hende der Samantha tør jeg ikke besøge efter de mystiske beretninger LOL. Håber at I kan linke til en, har spildt mange timer på det indtil nu :/ 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kommer du til Jylland så har et nr til en tøs i Esbjerg som kan det og du kan halskneppe hende så hårdt du lyster og så dybt som din pik kan komme. Mine 19 cm er ikke noget problem for hende at sluge. Hun sluger og hvis du kan så kan du godt få både 2 og 3 udløsninger i hendes hals bare du betaler prisen, ca 2000 for en time

Kim

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim 0240 skrev, for 12 timer siden:

Kommer du til Jylland så har et nr til en tøs i Esbjerg som kan det og du kan halskneppe hende så hårdt du lyster og så dybt som din pik kan komme. Mine 19 cm er ikke noget problem for hende at sluge. Hun sluger og hvis du kan så kan du godt få både 2 og 3 udløsninger i hendes hals bare du betaler prisen, ca 2000 for en time

Kim

Det nr vil jeg gerne have, Kim. Jeg kommer af og til i Esbjerg ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim 0240 skrev, for 16 timer siden:

Kommer du til Jylland så har et nr til en tøs i Esbjerg som kan det og du kan halskneppe hende så hårdt du lyster og så dybt som din pik kan komme. Mine 19 cm er ikke noget problem for hende at sluge. Hun sluger og hvis du kan så kan du godt få både 2 og 3 udløsninger i hendes hals bare du betaler prisen, ca 2000 for en time

Kim

Det nr må du gerne skrive på pb.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim 0240 skrev, for 19 timer siden:

Kommer du til Jylland så har et nr til en tøs i Esbjerg som kan det og du kan halskneppe hende så hårdt du lyster og så dybt som din pik kan komme. Mine 19 cm er ikke noget problem for hende at sluge. Hun sluger og hvis du kan så kan du godt få både 2 og 3 udløsninger i hendes hals bare du betaler prisen, ca 2000 for en time

Kim

Hej Kim,

 

Hende kunne godt tænke mig at besøge. Har du et link til hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim 0240 skrev, den 29.6.2021 at 03:05:

Kommer du til Jylland så har et nr til en tøs i Esbjerg som kan det og du kan halskneppe hende så hårdt du lyster og så dybt som din pik kan komme. Mine 19 cm er ikke noget problem for hende at sluge. Hun sluger og hvis du kan så kan du godt få både 2 og 3 udløsninger i hendes hals bare du betaler prisen, ca 2000 for en time

Kim

uhh hende må du gerne sende nogle flere oplysninger om :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...