Hop til indhold
Genert Synder

Hjælp mig, kvinde. Ung uønsket kærlighed til en voksen mand (som om mænd blev voksne og ikke bare ældre) ...

Recommended Posts

 

Kvindeforskrækket jeg har et "luksusproblem"!

(Allerede) For anden gang i år er en kvinde, som jeg ikke er interesseret i, blevet dybt og ulykkelig forelsket i mig.
Den første gik i sig selv, men jeg frygter lidt på den andens og mine vegne.

 

Jeg, som mit ophav drikker som et svin, og vil ikke  give det videre til/påvirke nogen i den retning.

 

Hun virker allerede så besat, jeg frygter, jeg skal til at starte forfra med tidligere problemer!
(Har tidligere haft stalkere og aldrig selv forstået hvorfor).

Udover hun er femten år yngre end 43 årige mig, er hun ret så tatoveret, hvilket er et af de største turn-offs for mig.

 

(Sjovt nok er hun præcis ligeså "høj" som "vores allesammens tæskelækre Jennifer", som jeg mod betaling ville bede om at beholde t-shirten på, hvis ikke jeg havde været for meget "Genert Synder" til at arrangere en "date") ;)

 

Hjælp mig, søde veninder. Hvordan slipper jeg for hende uden at gøre hende ked af det?

Jeg tror og frygter lidt, hun har nogle psykiske udfordringer at tage hensyn til.

Hvorfor skulle hun ellers være interesseret i mig ..?

Redigeret af Genert Synder

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Genert Synder skrev, 1 time siden:

Jeg kan også bruge svar fra fra mænd, hvis du selv tror, du ved, hvad du snakker om ...

Et sikkert kort til at "slippe" ud af fælden. Fortæl at du ikke ejer fem flade øre. :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fortæl hende at du meget gerne vil ses, men hun må stå for det finansielle. Da du er under administration af banken og skal betale et større forbrugslån af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 30 minutter siden:

Du siger som det er, at du ikke er interesseret. 

Enig - det andet lyder lidt krukket. Mon ikle hun kommer videre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det allernemmeste i sådan nogle situationer er at give den råt for usødet (jeg formår det til dato stadig ikke:lol:).. Jeg tror det er det eneste der virker.. 

(tror også jeg er for genert til at mødes med dig hvis jeg skal til at beholde tshirten på.. Så skal man jo byde på noget personlighed og dybde:P:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, 1 time siden:

Du siger som det er, at du ikke er interesseret. 

Jeg håbede halvt på et mere uddybende svar fra dig.

Naive jeg troede et eller andet sted, du havde svaret, der ville give mig ro.  Har vist sat dig på et piedestal som den "voksne" i gruppen/på siden! Tak ellers :D

 

Redigeret af Genert Synder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Genert Synder skrev, for 40 minutter siden:

Jeg håbede halvt på et mere uddybende fra dig.

Naive jeg troede et eller andet sted, du havde svaret, der ville give mig ro.  Har vist sat dig på et piedestal som den voksne i gruppen/på siden! Tak ellers :D

 

Jeg kan ikke helt finde ud af om du er alvorlig. 

Men @Liv har sagt det eneste rigtige. Hvis du virkelig ikke er interesseret i, at hun skal afstive din selvtillid ved at have småforelskede piger omkring dig, så fortæller du hende på en pæn måde, at du fornemmer, men muligvis tager fejl, at hun er interesseret i dig, men at du ikke er interesseret i hende. 

Du skal ikke prøve at "redde hende" fra at blive ked af det. Det er et narcissistisk frelsersyndrom man skal fralægge sig, når man bliver voksen. Hun skal nok klare sig. Og hvis ikke, så har hun andre problemer, som hun vil have alligevel, og som du heller ikke skal "frelse" hende fra. Det kan du ikke alligevel. 

Men jeg fornemmer at sagens kerne er, at hele din fokus på ikke at "gøre hende ked af det" måske mere handler om dig selv. Hvad er der galt i at gøre hende ked af det? Du bliver ikke en større helt af at "skåne" hende for sandheden.
Og hvis du virkelig ikke er interesseret i hende, så er det vel OK, at du kommer til at støde hende væk fra dig. Hvorfor skulle hun dog blive hængende i ulykkelig kærlighed ?  

Redigeret af autobahn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Genert Synder skrev, for 5 timer siden:

Jeg håbede halvt på et mere uddybende svar fra dig.

Naive jeg troede et eller andet sted, du havde svaret, der ville give mig ro.  Har vist sat dig på et piedestal som den "voksne" i gruppen/på siden! Tak ellers :D

 

Du fik det voksne svar. Og Autobahn har fint uddybet det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
autobahn skrev, for 5 timer siden:

Jeg kan ikke helt finde ud af om du er alvorlig. 

Men @Liv har sagt det eneste rigtige. Hvis du virkelig ikke er interesseret i, at hun skal afstive din selvtillid ved at have småforelskede piger omkring dig, så fortæller du hende på en pæn måde, at du fornemmer, men muligvis tager fejl, at hun er interesseret i dig, men at du ikke er interesseret i hende. 

Du skal ikke prøve at "redde hende" fra at blive ked af det. Det er et narcissistisk frelsersyndrom man skal fralægge sig, når man bliver voksen. Hun skal nok klare sig. Og hvis ikke, så har hun andre problemer, som hun vil have alligevel, og som du heller ikke skal "frelse" hende fra. Det kan du ikke alligevel. 

Men jeg fornemmer at sagens kerne er, at hele din fokus på ikke at "gøre hende ked af det" måske mere handler om dig selv. Hvad er der galt i at gøre hende ked af det? Du bliver ikke en større helt af at "skåne" hende for sandheden.
Og hvis du virkelig ikke er interesseret i hende, så er det vel OK, at du kommer til at støde hende væk fra dig. Hvorfor skulle hun dog blive hængende i ulykkelig kærlighed ?  

Jeg kan heller ikke helt finde ud af, om indlægget skal tages alvorligt, men på den anden side, så har jeg selv været i samme situation, og 2 gange, hvor det har endt i en nærmest stalker agtig situation med trusler og andet “godt fra havet”.

Jeg ved ikke, om jeg forsøgte at frelse hende, jeg forsøgte i det mindste at gøre det lempeligt, blot med den erfaring, at det virkede modsat.

Derfor er det rigtige råd, som givet af flere VOKSNE herinde, en klar udmelding, også om at man ikke ønsker kontakt efterfølgende og derefter ignor, ignor, ignor.

Ja, man føler sig som et dårligt menneske, når man ignorer disse desperate nødråb kl. 02.00 en mørk nat, men i sidste ende er man et dårligere menneske, når man svarer og trækker pinen ud.

Held og Lykke, hvis indlægget er alvorligt ment.

Redigeret af OldGentlemann

Del dette indlæg


Link til indlæg
Genert Synder skrev, for 9 timer siden:

Hvordan slipper jeg for hende uden at gøre hende ked af det?

Køb et gammelt vrag af en bil, fyld den godt op med dåsebajsere, et gammelt tæppe, der lugter af hund og gamle kvitteringer over det hele, lad være med at barbere dig eller skifte underbukser og vaske dig i 14 dage, hvorpå du inviterer hende ud på en dunkel rasteplads for at få lettet trykket ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
sanook skrev, for 8 timer siden:

 

Et sikkert kort til at "slippe" ud af fælden. Fortæl at du ikke ejer fem flade øre. :( 

Det virker vist bedst på GP'er :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Til dit spørgsmål @Genert Synder, har jeg ikke meget at tilføje til Livs og Autobans udmærkede svar. 

Det  ondeste man kan gøre mod en anden i sådan et tilfælde er at lade døren stå på klem, fordi man ikke vil såre dem. Det er en kæmpe bjørnetjeneste. Det mest hensynsfulde man kan gøre er at sige ligeud, at man ikke er interesseret og aldrig bliver det. 

Hun er forelsket og kan ikke få den hun vil have, der er ingen måde at håndtere det uden at hun bliver ked af det, men hun er en voksen kvinde og står til ansvar for sine egne følelser, ligesom du står til ansvar for dine følelser og dine handlinger. Du er ikke et dårligt menneske for at gøre hende ked af det, men du vil være et dårligt menneske, hvis du giver hende håb hvor der intet er. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sig det som det er. Jeg skal ikke sige, at der ikke er en forskel på mænd og kvinder, men jeg har været i den omvendte situation, hvor jeg var håbløst forelsket i en skøn kvinde. Jeg sagde råt for usødet at jeg var vild med hende og svaret tilbage var ligeså kontant - hun havde ikke de samme følelser. Det gjorde selvfølgelig ondt og jeg skulle hjem og slikke mine sår, men for pokker hvor er jeg dog glad for at hun meldte klart ud, i stedet for alle muligheder julelege. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den er svær og mulighederne er mange.

Jernsvin: Jeg er betaget af din løsning, men tror du et besøg på en rasteplads er nok? Det kunne blive tolket som en spændende fetisch, som hun tændte på? Personligt må jeg sige, at der var noget i det, som jeg selv synes var lidt kinky. Man kunne måske forlænge din ide sådan her? Pakke på samme måde, men til en tur 3 dage til stranden i Jylland, hvor I desværre må bo i bilen da du ingen penge har. Ideen kan udviddes med at du ingen penge har, så hun lige må betale alt, og en stor forbinding på pikken, men en forklaring om at der kommer sådan noget byldeværk på den, så lægen siger du skal holde igen med sex. Den her ide kan forlænges i det uendelige. Der er kun to problemer. Enten fatter hun det og bliver underdanig eller også gør hun ikke og blir din mor. I begge tilfælde bliver hun, og det er prisen for ikke at mande sig op, og sige det som det er. Så sidder i saksen begge to, og du har grund til din bekymring.

Det er en naturlig ting for hende at blive glad for dig. Så vær voksen og naturlig, og sig rent ud, at det ikke er på samme måde, den anden vej. Det er ofte ikke nok, og så lægger du lidt afstand ind. Ikke med sure miner og kold skulde, men ved bare fysisk at holde dig væk fra hende. Så,går det nok uden for mange skrammer. Leder du efter løsningen uden skrammer, så leder du forgæves. Skrammerne står allerede og venter, og nu handler det kun om damage control for pigen, og ikke så meget for dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Genert Synder skrev, for 10 timer siden:

Tror desværre ikke, dét om noget hjælper!

Bed hende om at kontakte mig ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 3 timer siden:

Det virker vist bedst på GP'er :lol:

Ja, specielt hvis de er Thai'er. :wacko:

Redigeret af sanook

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DaddyKbhs

prøv at spørg charlie eller mads og monopolet eller brevkassen i hjemmet .

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Genert Synder 
Narrepik! Enten knepper du hende eller også knalder du hende! NU! I dag! :D 

Spøg til side... jeg har kun en enkelt gang i mit liv sådan for alvor været lun på en gut hvor det ikke var gensidigt. Jeg syntes det var rart at få klar besked, før det stak af og blev til ulykkelig forelskelse. 
Sig det - også selvom hun ikke spørger direkte. Så kan hun komme videre og du slipper for den uønskede opmærksomhed. 
Det er ikke altid nemt at kende forskel på om en mand er genert eller om han spiller kostbar. Dem der er helt uinteresserede får vi jo sjældent øje på overhovedet som kvinder. Vi reagerer oftere end vi agerer, ganske enkelt fordi de fleste af os får så meget opmærksomhed fra andre kandidater, at vi slet ikke tænker over selv at gå på jagt. I hvert fald hvis det handler om en primært seksuel relation. 
Man skal godtnok være ilde skåret og lugte fælt hvis slet ingen vil til, vil jeg mene ;) 

I bedste mening, 
Eva <3
 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...