Hop til indhold
Where2

Teknisk forespørgsel

Recommended Posts

Guest Grydeskeen
Where2 skrev, for 5 minutter siden:

Hej,

Jeg ser på nøgle af pigernes billeder står "Valideret" betyder det så at billederne er ægte nok?

Mit svar i din anden tråd var en intern joke.

så her er det seriøse svar.

det er noget med at pigen skal komme med ET biled og en form for bevis på at det er hende, så får hun stemplet “valideret”, hvorefter hun frit kan udskifte biled med dem som hun har lyst til, for hun har fået stemplet, men du kan på ingen måde tage det for gode vare, brug anmeldelser her på siden og hvis det er en bestemt pige så indsæt et link til hende i en tråd og spørg om der er nogen som ved om hun er ægte, der er nogle her på siden, som er Mega dygtige til at finde ud af hvor biledene kommer fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grydeskeen skrev, for 5 minutter siden:

Mit svar i din anden tråd var en intern joke.

så her er det seriøse svar.

det er noget med at pigen skal komme med ET biled og en form for bevis på at det er hende, så får hun stemplet “valideret”, hvorefter hun frit kan udskifte biled med dem som hun har lyst til, for hun har fået stemplet, men du kan på ingen måde tage det for gode vare, brug anmeldelser her på siden og hvis det er en bestemt pige så indsæt et link til hende i en tråd og spørg om der er nogen som ved om hun er ægte, der er nogle her på siden, som er Mega dygtige til at finde ud af hvor biledene kommer fra.

Tak for pro svar. Jeg hoppede på dit første svar og oprettede mit tråd under det andet overskrift. Kan jeg så fjerne tråden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Where2 skrev, for 2 minutter siden:

Tak for pro svar. Jeg hoppede på dit første svar og oprettede mit tråd under det andet overskrift. Kan jeg så fjerne tråden?

Prøv at se om du kan rediger i det, men ellers klikker du på “rapporter indlæg”, skriver en forklaringen så vil en af moderatorerne fjerne det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...