totiltango 124 Skrevet 28. Juni, 2021 https://annoncelight.dk/showad/317712 Forretten stod på thailandsk her til aften, og den unge kvinde i annoncen leverede retten. Kommunikationen er nem med hende og let forståelig. Og hun er også til at forstå i tale, så der er rig mulighed for at småsnakke, hvis man er til det. Det er ikke den mest diskrete lokation i Aarhus, men hun var hurtig til at lukke mig ind. Det er lidt svært for mig at give et entydigt svar på, om det er hende på billederne, da jeg ikke blev mødt af en kvinde med et hjerte eller æble foran ansigtet. Men på et af billederne er der en tatovering ved det ene kraveben, som hun også havde, og brysterne ligner meget godt. Billederne er måske et par kilo gamle, men det er ikke sådan, at hun er tyk, overvægtig eller lign. Hun sagde med et smil, da jeg kommenterede, at jeg synes, hun så godt ud, at hun var lidt "chubby". Og hun har da lidt på sidebenene, men i min optik ikke noget, der gjorde noget. Men hvis du søger en petit thaikvinde med store bryster, så er det ikke hende, du skal besøge. Tilbage til herlighederne. Efter afregning og et hurtigt bad var det ind på sengen og i gang med massagen. Hun giver en god gang oliemassage uden at gå i dybden, så med mindre du beder om det, så skal du forvente en massage, som minder mere om afslappende wellness massage frem for hård thaimassage. Hendes dejlige store bryster kom i brug, og da de nåede nakke og ansigt, kunne jeg rigtig mærke vægten af dem. Der er gode fylde i dem, og jeg vil mene, at de er økologiske Da massagen var overstået, og jeg kom om på ryggen, begyndte hun på et rigtigt godt øko bj. Da jeg også ville lege med, foreslog jeg en 69'er, som hun gik med til. Efter lidt tid spurgte hun, om jeg ville fortsætte, mens hun lå på ryggen, og hvorfor ikke. Jeg var godt i gang, om hun smager fremragende. Hun har en let behåring omkring venusbjerget. De små støn indikerede at jeg gjorde noget rigtig, men videre skulle vi. Vi startede i missionæren, hvor jeg kunne følge hendes bryster bevæge sig i takt med sengen, når der først kom rytme i den. Det var også i den stilling, vi (jeg) sluttede med hendes ben oppe omkring nakken og ørene på mig, mens hun igen stønnede svagt. Der var godt gang i hende telefon under seancen, men hun var ikke på noget tidspunkt fraværende fra det, hun foretog sig. Jeg lagde i hvert fald ikke mærke til det. Det skal hun have stor ros for. Det er noget af det mest irriterende, når ens massage eller sexen bliver afbrudt, forbi GP'en vil svare telefonen. En vand og et bad senere var jeg ved at tage tøjet på, og på vej ud af døren blev jeg sendt afsted med et "tak for i dag" og "du må have en god aften". Nærmest perfekt dansk, men jeg ville ikke lige prøve en "rødgrød med fløde" af med hende. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 456 Skrevet 29. Juni, 2021 Tak for anmeldelsen, men linket virker ikke mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg