Hop til indhold
Ungasiat

Et vidunderligt besøg hos Sexy Latina Camila

Recommended Posts

Jeg havde i eftermiddags et vidunderligt besøg hos Camila.

Jeg blev lokket af de store bryster, og hendes smukke latina kurver - og jeg kan kun sige, at man ikke bliver skuffet. Alderen er pyntet på, men mine forventninger ifht. billederne blev indfriet ;).

 

Camila er en super varm, snaksaglig og initiativrig kvinde fra Latinamerika. På trods af der annonceres, at hun er fra Columbia, så er hun faktisk oprindelig fra Den Dominikansk Republik, og bosat i Tyskland. 

Jeg blev modtaget i døren af en super smuk Camila i højhælede, og kun iført en sort kimono og en rød nærmest ikke-eksisterende g-string, som var fuldstændig spist op af hendes dejlige fyldig røv. Inden vi overhovedet nåede ind på hendes værelse, fik jeg allerede mange dejlige kys og smagt 'varerne' :P. Brysterne er godt nok hjulpet på vej, men ikke desto mindre super bløde og flotte ligesom hendes dejlige latina røv - billederne taler for sig selv.

Jeg havde bestilt en halvtime, og gik derfra super tilfreds. Hendes service gik langt over mine forventninger, og er klart over gennemsnittet ifht. mine tidligere oplevelser. Efter seancen fik jeg tilbudt et bad, hvor vi efterfølgende sad og snakkede. Så det er ikke noget med 'hu hej vilde dyr', hvor man bliver skyndet på, lige efter man får skudt kanonen. Jeg følte virkelig, at Camila tog sig tid til mig - og det er, efter min mening, en kvalitet som man ikke støder på så ofte på i købesex.

Hendes lokation er tæt på Matthæus Kirke i Vesterbro -  det kan være lidt besværligt at finde indgangen til hendes lejlighed, da den ikke ligger ud mod vejen, men til gengæld meget diskret.

 

Alt i alt en super positiv oplevelse, og jeg kan varmt anbefale hende :D

 

Ungasiat

 

 

Redigeret af Ungasiat

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er en super dejlig ung dame. Hun minder mig lidt om dengang jeg et 3 ugers cruise på en tur op langt den norske kyst. Der mødte jeg også en polsk kvinde, mindes hun hed Yrsa eller Yvette. Jeg var ret beruset på meget af turen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Canelo Saul Alvarez skrev, for 2 timer siden:

Hvor høj er hun? Hun ser lavt ud, men gode fyldige lår. 

Jeg vil sige omkring 165ish, plus/minus.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådan noget er jeg jo helt vild med. Et er at kvinderne er pæne og dejlige, men når de samtidig er søde og charmerende og virker interesseret og imødekommende , giver det altså bare en hel anden oplevelse. At man føler sig godt tilpas i hendes selskab giver for mig en meget bedre seksuel oplevelse også. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter et fremragende besøg hos Camila kan jeg bekræfte trådens anmeldelser. Hun er den dejlig og varm kvinde, som giver langt mere end forventet. Jeg mærker stadig beruselsen i kroppen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
LoveGirls skrev, for 21 timer siden:

Efter et fremragende besøg hos Camila kan jeg bekræfte trådens anmeldelser. Hun er den dejlig og varm kvinde, som giver langt mere end forventet. Jeg mærker stadig beruselsen i kroppen.

Lyder godt, tak! Hvad bestilte du og fik du fransk uden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
nielst skrev, for 3 timer siden:

Lyder godt, tak! Hvad bestilte du og fik du fransk uden?

Jeg bestilte GFE og fik så meget af det, at jeg ikke kan huske om fransk var med eller uden. Jeg går heller ikke så meget op i fransk, til gengæld fik jeg 100% det jeg ønskes, varm og tæt GFE med masser af dybe kys.

 

nielst skrev, for 13 minutter siden:

Hår på hovedet, glat på fissen :)

Nemlig :) en meget lækker og glat fisse, der smagte vidunderligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
LoveGirls skrev, for 35 minutter siden:
nielst skrev, for 3 timer siden:

 

Jeg bestilte GFE og fik så meget af det, at jeg ikke kan huske om fransk var med eller uden.

Hun skriver fransk er uden, men jeg fik fransk med, så derfor var jeg lige nysgerrig.  Helt enig med dig. Hun er så fantastisk sød, dejlig og charmerende at det er fuldstændig ligemeget. Kunne sikkert have spurgt, men det passede mig faktisk fint. Og ja,  hun smager fantastisk. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også aflagt Camila et besøg, og det var virkelig fremragende! Jeg fik også blow med, men det gjorde hun faktisk ganske godt.

Klar anbefaling herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...