Hop til indhold
denunge

KOLDINGS BEDSTE BODY2BODY MASSAGE - eller hva?

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/266076

Var forbi dette sted for nyligt.

Stedet er privat, og man får en adresse at møde op på, hvorefter man lige skal krydse vejen, for så at gå ind af den rigtige dør. Det er sådan set fint nok.

Hun var hurtig til at lukke døren op, så man ikke skulle stå på den rimelig trafikerede gade alt for længe - men det gjorde jo som sådan heller ikke noget, da der jo ikke er røde hjerter eller andre ting i vinduerne alligevel.

Kommer ind i lejligheden, og bliver vist ind til sengen. Priserne er oplyst på forhånd - 1000kr for 60 minutters b2b eller 600 for 30 minutters. Der er mulighed for bad før og efter, i et dejligt badeværelse.

Ligger mig til rette, og kan høre at hun allerede der afklæder sig, hvilket jo er lovende. Begynder at massere uden olie og der bliver virkelig lagt kræfter i, fra både hænder og knæ og albuer.

Længere henne i forløbet kommer der gang i olien, som bliver brugt i en tilpas mængde, uden man svømmer rundt. Men ikke antydning af pirring, og en meget ustruktureret berøring af ryggen og armene. Så starter der lidt b2b oppe på ryggen, og der bliver både brugt bryster og underliv. Det er bare super ærgerligt at hun er så tynd som hun er, for der er ikke ret meget blødt på hende til at tage fra, men ender nærmest med at jeg får massage af hendes haleben i stedet for røven selv. Ikke just behageligt.

Hun kommer ned til benene, hvor hun bliver lidt mere nærgående, og der følger mere b2b.

Herefter vend rundt, hvorefter hun sætter sig overskrævs, med kalorius tæt på, men stadig udenfor grotten. Der følger lidt massage på forsiden, inden der går b2b i den. Herefter kommer der gummi på, og hun går i gang med blow, som hun udfører til UG.

Herefter lidt siddende rygmassage, hvorefter vi er færdige.

Positivt - andelen af b2b, hvor hun var nøgen fra start til slut, og brugte kroppen flere gange i løbet af seancen, hvor mange andre blot bruger den i et minut eller to inden vend-om. Dejlige stive brystvorter, som føltes godt, når de masserede rundt. Dejligt rent rum og badeværelse, hvilket var langt over standarden for hvad man ellers ofte ser.

Negativt - ja, de 60 minutter var kun 50 minutter inden jeg var på gaden igen. Massagen mega ustruktureret, og som nævnt, så var hun faktisk for tynd (og havde alligevel noget gods i sig, da hun var en høj pige), at det faktisk gjorde ondt, når halebenet masserede.

 

Jeg tror jeg takker nej til en gentagelse

Spørg endelig hvis I vil vide mere

Del dette indlæg


Link til indlæg
joenne01 skrev, for 17 minutter siden:

Hej denunge. Ved du hvad pigen hed ? Der er nemlig 2 på adressen.

Joenne01

Hun hedder Alice. Og ja, hun er i den tynde ende, så jeg plejer at bede hende om at springe B2B over og bruge krudtet på varm og blid sex med variationer. Så synes jeg hun glimrer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BB Man skrev, for 3 timer siden:

Hun hedder Alice. Og ja, hun er i den tynde ende, så jeg plejer at bede hende om at springe B2B over og bruge krudtet på varm og blid sex med variationer. Så synes jeg hun glimrer.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hr.

Enig med den @denunge. Pænt sted og Alice er en sød pige, men massagen er ikke værd at komme efter og når man kommer til den frække del, kan det ikke gå hurtigt nok med at blive færdig.

Jeg kommer heller ikke igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BB Man skrev, for 4 timer siden:

Hun hedder Alice. Og ja, hun er i den tynde ende, så jeg plejer at bede hende om at springe B2B over og bruge krudtet på varm og blid sex med variationer. Så synes jeg hun glimrer.

Jeg ved ikke hvad hendes navn var - men hun snakkede dansk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...