Hop til indhold

Recommended Posts

Har ikke besøgt dem. Men måske du kan finde noget om dem hvis du søger Horsens.  Der har de været.
De priser der har været angivet, fik mig til at søge andet.  Men måske det var prisen for alle tre piger ^_^
8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der har været forbi eller/og har kendskab til stedet og den nye ejer? Hvor mange er der på stedet og er ejeren der selv? Hvordan er prisniveauet? 

Annoncen Med.Lem linker til ser ud til at pege mod et sted syd for Aarhus (adressen ikke angivet) ud fra søgeordene og jeg synes ikke lige at have fundet en annonce jeg kan knytte til stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 4 timer siden:

Er der nogen der har været forbi eller/og har kendskab til stedet og den nye ejer? Hvor mange er der på stedet og er ejeren der selv? Hvordan er prisniveauet? 

Annoncen Med.Lem linker til ser ud til at pege mod et sted syd for Aarhus (adressen ikke angivet) ud fra søgeordene og jeg synes ikke lige at have fundet en annonce jeg kan knytte til stedet.

Jeg ved ikke hvem der er der nu, men der er et par nye piger i Århus på AL, så måske en af dem. 
Hende der har været der på det seneste har ikke haft aktiv annonce i et par uger, så hun er der nok ikke mere. 
Stedet synes at have skiftet identitet fra klinik med facade til Privat/Diskret sted. Mig bekendt er facade skiltene væk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...