Hop til indhold
Guest SweetMilf6630

Fishing Mail

Recommended Posts

Guest SweetMilf6630

Pas på, der er pt. en falsk mail i omløb, den ser meget ægte ud, som om eroguide.dk kontakter jer for bekræftelse af jeres profil.

Der står en konto bliver slettet, hvis man ikke godkender i det vedhæftede link, som også ser meget ægte ud.

Jeg faldt i og har haft support til at hjælpe med at få kontrollen tilbage over min konto.

Hacker var ret hurtigt til at ændre, email og kode, data og billeder på min profil.

Ja, jeg var dum naiv og fik ikke tjekket ordentligt, håber ikke andre falder for tricket.

Kærligst SweetMilf

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 69manden

Jamen hvor uheldig kan man være. Ja det er vild trist at nogen kan finde på at gøre sådan noget mod andre, samt udgiver sig for noget de ikke er, det går udover eroguide.dk selv, men der er desværre mange mails af den slags i omløb, inde for alle områder og trist at du hoppede på den, samt faldt i, men godt at du fik en konto op at køre igen, takket være support. Så har man lært noget, næste gang kontakt support, hvis det sker igen og høre om det er dem eller om det er falsk mail du har modtaget. God dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
69manden skrev, for 6 minutter siden:

Jamen hvor uheldig kan man være. Ja det er vild trist at nogen kan finde på at gøre sådan noget mod andre, samt udgiver sig for noget de ikke er, det går udover eroguide.dk selv, men der er desværre mange mails af den slags i omløb, inde for alle områder og trist at du hoppede på den, samt faldt i, men godt at du fik en konto op at køre igen, takket være support. Så har man lært noget, næste gang kontakt support, hvis det sker igen og høre om det er dem eller om det er falsk mail du har modtaget. God dag.

Ja det vil jeg helt sikkert gøre, eller som minimum tjekker herinde under kategorien beskeder fra EG om de har meldt noget ud. Jeg plejer, at være meget varsom med den slags, men er midt i udpakning efter flytning, og havde hovedet under armen da jeg lige så mailen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...