Hop til indhold

Recommended Posts

Har under diverse lockdowns osv dels givetvis haft lidt begrænset med muligheder for sjov hos diverse massage steder, og har dels haft så meget at se til at jeg har glemt at få posted om de besøg der trods alt har været.
Men, for ganske nyligt trængte jeg til en gang massage, ryggen var øm og stiv, og tilfældigheder(læs: arbejde) bragte mig mod Frederikssund, som jo ellers ikke lige er en by der herinde er specielt godt repræsenteret, jeg var egentlig ikke opsat på noget ekstra, så valget faldt på Tawan som der ikke var ret meget info på. Stedet er ikke videre diskret, men heller ikke alt for iøjnefaldende. Ejeren var en flink midaldrende dame af gennemsnitsligt udseende, med et helt ok dansk, vi aftalte en hård omgang thai massage, jeg blev pænt bedt om at smide alt og hun dækkede mig til med et håndklæde og gik i gang kort derefter.
Massagen var god og hård, og havde den ønskede virkning for ryggen, omend jeg klynkede lidt, for hun fandt alle steder jeg var øm og holdt sig ikke tilbage for at løsne op.
Blev bedt om at vende mig rundt, og fik massage af arme, ben og ansigt, og der var da lidt pirring. hvorefter hun høfligt spørger om "min ven" også skulle have lidt massage og yderligere sagde noget i stil med "det er okay hvis du ikke vil" jeg spurgte ind til hvad hun tilbød samt prisen(som var ganske normal), hun tilbød kun HJ, så det var det jeg fik, der blev brugt tilpas med smørelse, og hun havde god teknik, eneste negative var de lidt pudsige lyde hun lavede da jeg skød ladningen afsted :biggrin:
Der blev ikke snydt med tid, vi gik nok faktisk endda lidt over.

Diskretion: 6,5/10 - ligger ved siden af en anden virksomhed, har egen parkering, men er tæt på et shoppingcenter og der var en del trafik.
Stedet : 7/10 - pænt og rent, eneste negative var at der var en meget "aromaterapi" agtig lugt i rummet, som ikke er min kop te
Pigen: 6/10 - ikke noget særligt af udseende, men alm bygget midaldrende dame, der havde noget charme og kunne sit kram
Massagen: 9.5/10 - hård, god massage der løsnede alle
Pirring: 1/10 - der var meget lidt pirring, hvilket egentlig passede mig rigtigt fint, da jeg hovedsageligt egentlig bare var der for massage
Extras: 8,5/10 - godt gedigent håndjob, tilbyder desværre ikke mere umiddelbart.
Gentagelsesfare: 6,5/10 - er jeg på de kanter igen kunne det godt ske at jeg slår et smut forbi, men måske jeg prøver lykken med noget andet, hvem ved.

Link: https://www.tawanthaimassage.dk/

//André3000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fidotheoneandonly
andre3000 skrev, for 2 timer siden:

 og yderligere sagde noget i stil med "det er okay hvis du ikke vil" 

Hvor tit hører man lige det på et thaisted…:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der flere gange og hun havde nogle søde piger inden Covid-nedlukning. Hun har lovet der kommer flere piger igen men hvornår vides ikke. Hun giver god massage og lir/pirring samt HJ. Eneste problem er at der er en lejlighed ovenpå så hun tysser på en hvis man stønner for meget ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Livsnyder skrev, for 10 timer siden:

Har været der flere gange og hun havde nogle søde piger inden Covid-nedlukning. Hun har lovet der kommer flere piger igen men hvornår vides ikke. Hun giver god massage og lir/pirring samt HJ. Eneste problem er at der er en lejlighed ovenpå så hun tysser på en hvis man stønner for meget ;-)

Kan være jeg skal give det et forsøg mere en dag når arbejdet bringer mig den vej :lol:

Tilbyder hun/de andre der har været mere end HJ på sigt?

Haha ja det lyder festligt for dem ovenpå ellers ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fidotheoneandonly skrev, den 28.6.2021 at 12:44:

Hvor tit hører man lige det på et thaisted…:)

Ja det var første gang, og har en spontan idé om at det nok er en af de sidste gange ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
andre3000 skrev, den 28.6.2021 at 10:15:

Diskretion: 6,5/10 - ligger ved siden af en anden virksomhed, har egen parkering, men er tæt på et shoppingcenter og der var en del trafik.
Stedet : 7/10 - pænt og rent, eneste negative var at der var en meget "aromaterapi" agtig lugt i rummet, som ikke er min kop te
Pigen: 6/10 - ikke noget særligt af udseende, men alm bygget midaldrende dame, der havde noget charme og kunne sit kram
Massagen: 9.5/10 - hård, god massage der løsnede alle
Pirring: 1/10 - der var meget lidt pirring, hvilket egentlig passede mig rigtigt fint, da jeg hovedsageligt egentlig bare var der for massage
Extras: 8,5/10 - godt gedigent håndjob, tilbyder desværre ikke mere umiddelbart.
Gentagelsesfare: 6,5/10 - er jeg på de kanter igen kunne det godt ske at jeg slår et smut forbi, men måske jeg prøver lykken med noget andet, hvem ved.

Link: https://www.tawanthaimassage.dk/

Var forbi og din oplevelse er meget lig min.
Jeg blev dog undervejs tilbudt 90 min inkl. hj (hvor hun var topløs) til 1500 kr.
Det sagde jeg pænt nej tak til og nøjes med alm massage. Jeg gider ikke når de bliver så griske.

Kommer ikke der igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...