Hop til indhold
Materazzi

Leticia B2B - Vender hun tilbage?

Recommended Posts

Hej alle,

Jeg har her på forum kunne læse om ungarske Leticia, der (udover at være gudesmuk) skulle give en vidunderlig B2B afsluttet med et sagnomspundent godt blowjob. Hun er absolut nummer 1 på listen hvis hun skulle vende tilbage!

https://nympho.dk/n2201/1223/leticia-sensual-erotic-massage-with-b2b-vesterbro/

Men, så er spørgsmålet bare - vender hun tilbage? At dømme ud fra anmeldelserne herinde, så er det et års tid siden hun sidst har været her.

Er der nogen herinde der har fået nogen indikationer fra hende om at hun ikke ville vende tilbage? Eller om hun generelt har et ujævnt rejsemønster med lange pauser osv.

Tak for hjælpen:)

Redigeret af Materazzi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest durchgefickt

Hun har forladt branchen, fundet en mand og blevet gift, kan jeg oplyse. Fra en særdeles pålidelig kilde. Jeg går og håber på hun får nok af ham og kommer tilbage til de hurtige penge. Jeg vil gerne smide en masse af mine efter hende, i hvert fald!

Hun er i samme kategori som sagnomspundne jessyca "big ass", jeg har også gået og ventet på hendes tilbagekomst i flere år... ak. Same story.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...