Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg slog et smut forbi fynsvej i sidste uge

https://annoncelight.dk/showad/226425

ringede og lavede en aftale gik dog kun efter massage da jeg havde lidt problemer med ryggen 

stedet ligger i kælderen der lugter meget fugtigt og hænger lagner i hjørne for at skjule mug

men utrolig smuk thai i en stram rød kjole og gode former der er mulighed for alt på adressen 

menukortet ligger klar ;) 

Skrevet

Jeg var forbi søndag formiddag. Havde på SMS valgt fuld pakke i 60 min. Men som så ofte før, så kendte hun ikke til aftalen. Nå, men hun accepterede det aftalte. Meget flot ansigt, spinkel krop, men ingen bryster. Kun vorter. 

Men kan man se bort fra det, så var det faktisk ret godt. Blow uden, ægte kys og to gange sex. I mellem runderne fik jeg an fantastisk massage, og hun grinede hjerteligt når jeg sagde avvv :D

Ja, lokalerne trækker ned, men kan man abstrahere fra det, så helt klart fint value for money. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.