Guest hørsholm1 Skrevet 28. Juni, 2021 (edited) https://sugardaters.com/da/profile/b8ogO3OpWE lidt underlig pige, , var fuld da hun kom, så hun ikke kunne finde adressen , jeg måtte gå hende i møde ? hun var svær at holde fast i en samtale, om hun er springende som person eller var fuld ?? fik en drink og tog trøjen af , hun fortæller mig hun er gammel stripper , og nød at vise sig frem for mig hun er en kraftig bygget pige, vil jeg sige , og ikke slank, men heller ikke fed soveværelset var ok, hun var våd , kunstige bryster, og virkelig mange tatoveringer, vi bollede med og hun tog gummiet fint af til sidst og fik det i munden , gode kys hun fik 2500 og blev kørt hjem Nu vil hun pludseligt ikke mødes , fatter hat tror hun er som vinden blæser. det er nok den 3 profil, hun laver næsten en ny hver uge Redigeret 28. Juni, 2021 af hørsholm1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TopDaddy 280 Skrevet 28. Juni, 2021 Altså havde det været @TopDaddy som hun havde besøgt, så havde hun jo ringet dagen efter, godt sulten for at få mere god og dejlig pik!!! (Ovenstående skal læses som sjov og ballade ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hørsholm1 Skrevet 29. Juni, 2021 TopDaddy skrev, for 18 timer siden: Altså havde det været @TopDaddy som hun havde besøgt, så havde hun jo ringet dagen efter, godt sulten for at få mere god og dejlig pik!!! (Ovenstående skal læses som sjov og ballade ) ja de er sure sagde ræven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg