Hop til indhold
lille_peter

FAKE - ❤️ JOMFRU ❤️ SÆLGER MIN MØDOM ❤️ GIVER BJ ❤️ 21 år Camilla ❤️

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/321866

Denne annonce er selvfølgelig fake!

Mailen [email protected] eksistere ikke.

Det var også for godt til at være sandt :roll:

 

Hej! ❤️
Jeg hedder Camilla, fra københavn, 21 år, har bil! ❤️
Jeg har længe ventet på prinsen på den hvide hest, som så kom aldrig... Dermed har jeg besluttet mig at det er nok med at være jomfru og jeg skal miste min mødom på den bedste vis! Jeg tænkte at man kan lige så godt få det meste ud af det, dermed sælger jeg den! Jeg vil have 3000 kr.-, for at du springer jomfruhinden! Ellers tilbyder jeg også blowjobs eller erotisk massage for 500 kr,-. ! ❤️
Du skal vide at jeg ikke meget sex erfaren, udover det jeg har set i film.. Men jeg er lærenem! Jeg beder også dermed for kun seriøse henvendelser, for det er et ret stort skridt for mig at tage! ❤️
Hvis du er seriøs og interesseret i mig og dermed nogle billeder af mig, så ring til mig på 71528111 eller skriv en mail, hvis jeg ikke er tilgængelig over mobilen! ❤️ Besvarer desværre ikke sms...

Del dette indlæg


Link til indlæg

....Æv..

Lød ellers et eller andet sted lidt  interessant..

Men der er nok større chance for at have 2 rigtige i Lotto end at møde annoncer som denne som tilmed er ægte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...