Hop til indhold
Supermayn

På tur i Hamburg

Recommended Posts

Jeg skal til Hamburg fra mandag d.28/6 indtil torsdag d.2/7. Jeg tænkte om der er nogen der var på tur i de dage, med samme interesser. Jeg har overvejet at tage på Harmony, Atmos eller andre steder i byen, der ikke er FKK. Jeg er klar på lidt af det hele.

Hvis nogen er i byen og har lyst til at mødes, så slå på tråden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Supermayn skrev, for 22 timer siden:

I am going to Hamburg from Monday 28/6 until Thursday 2/7. I was wondering if there is anyone who was on tour in those days, with similar interests. I have been considering going to Harmony, Atmos or other places in town that are not FKK. I'm ready for a little bit of it all.

If anyone is in town and wants to meet, turn on the thread:)

Did you figure out something interesting? I will also go on this weekend. I am planning to visit a FKK but can't decide if it should be Atmos or Harmony.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jok7r skrev, for 48 minutter siden:

Did you figure out something interesting? I will also go on this weekend. I am planning to visit a FKK but can't decide if it should be Atmos or Harmony.

Didn't figure out anything yet, no, but I wont be in Hamburg this weekend. I think I'll probably visit another time though.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...