Hop til indhold
Hr. Børgesen

Deeax centrum, Kbh.

Recommended Posts

Hr. Børgesen skrev, for 4 minutter siden:

Er der nogen der har været forbi, eller kan tjekke billederne..?

PFT.


Billederne er tilsyneladende af en professionel undertøjsmodel og kan findes flere steder på nettet.

Jeg vil æde min gamle Fiat på at det ikke er hende du møder i døren.

Screendump fra Yandex:

billede.png.4d19ff49893ad8a1b190d118ed34ef07.png

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ret let selv at tjekke fotos af den type.

Hvis du for eksempel bruger Firefox-browseren kan du tilføje funktionen "Search By Image" ved at gå ind i "Indstillinger" -> "Udvidelser og temaer" og så søge efter "Search By Image"-udvidelsen.

Den giver dig et hav af forskellige billedsøgningstjenester at vælge imellem, og så kan du søge i én eller flere eller dem alle på samme tid ved at højreklikke på et hvilket som helst billede på nettet.

Jeg plejer at holde mig til de to "TinEye" og "Yandex". Det er ikke en eksakt videnskab og diverse svindlere vil også nogen gange prøve at sløre resultatet ved at beskære billederne, spejlvende dem, sløre øjne og / eller tattoos og andre narrestreger. Men de giver ofte svar på om et bestemt billede har været brugt før på nettet og i så fald til hvad (hvis det er en glamour-model der bor i Dubai så glem alt om at møde hende på et bordel i Vanløse).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...