Hop til indhold
Guest Sisse

never ever hemmeligt nummer igen.

Recommended Posts

Gæst

Jeg har tidligere haft tlf pige. nu besvarer jeg selv mine opkald. og har selvfølgelig altid godt vidst hvorfor pigerne ikke besvarer opkald fra hemmeligt tlf nummer. og selvom jeg godt ved der er noget om snakken. havde jeg også liggende i baghovedt at taletids kort egentlig er det samme. og at jeg jo fra en del debatter her inde ved der også er søde fyre med reelle bagtanker som ringer fra hemmeligt nummer. jeg tager ikke imod drop in gæster - man kan kun komme på besøg hvis man først ringer eller sms og får en aftale.

men for et par uger siden besluttede jeg mig for at give det en chance om ikke andet så for at kunne lukke debatten om vi piger er for hårde ved personer der ringer hemmeligt tlf nummer..

så jeg tog tlf på hemmeligt nummer -- og jeg kan lige så godt gøre det kort og sige -- det kommer ALDRIG til at ske igen...

her er blot en lille oversigt over hvad skete.

4 har lavet en aftale. 1 er dukket op.

en ville lave børn på mig.

stønnere.

pikspillere.

en ringede og var næsten umulig at slippe af med i telefonen - efter afslag modtog jeg på få timer over 60 opkald fra et hemmeligt tlf nummer. jeg kan jo af gode grunde ikke sige det er samme syge stodder :lol: - meeeeen det er da et lige vel utroligt sammentræf at jeg modtager så mange opkald fra gæster kun med hemmeligt tlf nummer.

så jeg vil hermed lukke debatten omkring opkald fra hemmeligt telefon nummer en gang for alle fra min side. selvom der skulle sidde dejlige fyre der ude som gerne vil besøge mig. så kommer det ikke til at ske så længe i ringer med hemmeligt tlf nummer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næste gang en ringer med hemmeligt nr. siger du bare: "jeg ringer lige tilbage" og så lægge på. Så kan vedkommende sidde ved tlf. hele eftermiddagen og spilde tiden med at vente :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Indimellem forstår jeg ikke, hvordan I piger kan holde ud at være i den branche?!

Der er selvfølgelig nogle positive sider ved jobbet. Men i har ikke samme rettigheder som resten af befolkningen, sommetider bliver i behandlet som low-life, f.eks. når politiet er involveret personsager omkring jeres erhverv. I bliver forfulgt af stoddere og andre perverse personligheder som vil ind på livet af jer.

Skal jeg prise mig lykkelig for, jeg ikke befinder mig i samme erhverv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad gør en stakkels mand så som kun har hans telefon som er udleveret af firmaet som har valgt at de skal have hemmelig nummer på mobilen?.

Smide en SMS at han gerne vil have at du ringer ham op fordi han ringer fra hemmelig nummer eller?

Men ellers ret sørgeligt at voksne mennesker ikke har andet at få tiden til at gå med end at forstyrre andre i deres arbejde på den måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvad gør en stakkels mand så som kun har hans telefon som er udleveret af firmaet som har valgt at de skal have hemmelig nummer på mobilen?.

Smide en SMS at han gerne vil have at du ringer ham op fordi han ringer fra hemmelig nummer eller?

Men ellers ret sørgeligt at voksne mennesker ikke har andet at få tiden til at gå med end at forstyrre andre i deres arbejde på den måde.

Peter - det er en glimrende idé. Jeg selv og de piger jeg kender har stor respekt for jeres privatliv og kunne ikke drømme om at kontakte jer ved mindre i har ytret ønske om dette.

Jeg må indrømme at jeg egentlig havde lidt sjov med det.. og i mit stille sind sendte jer her inde en kærlig tanke om at i den diskussion vil jeg til en hver tid hive mit forsøg frem med god samvittighed..... loool

På næste vagt gentog tusind opkaldsfyren sit forehavende indtil jeg bad min chauffør om at tage tlf og meget vredt sige HALLOO. Hvem ringer. Siden er det ikke sket. :twisted:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det sjove er at folk ringer med hemmeligt selv om der står i de fleste annoncer der ikke besvares på hemmeligt nummer. Jeg må dog sige jeg selv har ringet med hemmeligt nummer i starten, men det droppede jeg da ingen og købte et startpakke fra lebara så man kunne ringe til de dejlig kvinder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad gør en stakkels mand så som kun har hans telefon som er udleveret af firmaet som har valgt at de skal have hemmelig nummer på mobilen?.

Smide en SMS at han gerne vil have at du ringer ham op fordi han ringer fra hemmelig nummer eller?

Men ellers ret sørgeligt at voksne mennesker ikke har andet at få tiden til at gå med end at forstyrre andre i deres arbejde på den måde.

Du er en modig mand PP. Kommer du på kant med chefen og han checker din telefonlog, så har han klemmen på dig.

Køb en 100 kr bollofon og et taletidskort.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eller gør som jeg - ha' 2 telefoner :D
Det er vel også det, der bliver resultatet, hvis Pedalen køber en bollofon? :) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...