Hop til indhold
it-eXperten

Problemer med at købe billeder?

Recommended Posts

Jeg har forsøgt at finde piger der vil tage billeder af sig selv, med noget tekst skrevet på kroppen, eller blot på et stykke tape på kroppen - ja, det er vel en fetish som så meget andet. Men måske leder jeg et forkert sted eller griber det forkert an, og skriver derfor hvad jeres erfaring er med at købe billeder?

Der er ikke tale om noget fysisk fremmøde, men bare almindelig køb af custom-lavede billeder. Jeg har forsøgt at finde folk både på et forum og via snap-chat, hvor rigtig mange piger "sælger billeder" i stor stil.

Men i 9/10 gange, så efter man sender dem et beløb (paypall, mobilepay, bank overførsel m.m.), selv ligegyldige små beløb, så hører man intet fra dem. Jeg forstår godt at alle er i mod forudbetalinger, men netop når det drejer sig om køb af billeder, vil jeg tro det er normen? I betaler jo også inden akten ved fysiske møder.

 

Er det mig der griber det her forkert an? Kan man virkelig ikke få nogle til at bruge et par minutter på at tage et par billeder?

I de få tilfælde hvor det er lykkedes, har jeg efterfølgende lavet mange handler med dem. Det virker for dovent at snyde og stikke af for beløb ned til 40 kr. (laveste quote jeg har fået).

Redigeret af it-eXperten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor meget skal de vise på billederne .. bryster røv fisse .. ansigt . for det er nok det sidste der gør de ikke vil/springer fra .. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyr1979 skrev, for 6 timer siden:

Hvor meget skal de vise på billederne .. bryster røv fisse .. ansigt . for det er nok det sidste der gør de ikke vil/springer fra .. 

Det er helt op til pigerne selv, det eneste jeg søger er af brysterne. Hvilken igen, jeg synes ikke min forespørgsel er urimelig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er desværre mange (unge især) piger der har set fidusen i hurtige penge på den måde. Jeg sælger selv enormt meget over snap men nu er jeg jo også oppe i årerne efterhånden og nok anderledes opdraget:D

Men du vil nok altid være udsat for dem der vil snyde især på snap desværre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...