stevej22 0 Skrevet 26. Juni, 2021 Hej fællesskab. Jeg har et stykke tid været på udkig efter en dejlig kvinde af afrikansk afstamning som har store bryster. Jeg har selvfølgelig været en tur forbi Rugårdsvej i Tarup men jeg synes ikke rigtig de møder mine forventninger. Så er der nogle der har gode erfaringer? De fleste af de annoncer jeg har besøgt er nemlig falske fra pigerne på Rugårdsvej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1703 Skrevet 26. Juni, 2021 stevej22 skrev, for 6 minutter siden: Hej fællesskab. Jeg har et stykke tid været på udkig efter en dejlig kvinde af afrikansk afstamning som har store bryster. Jeg har selvfølgelig været en tur forbi Rugårdsvej i Tarup men jeg synes ikke rigtig de møder mine forventninger. Så er der nogle der har gode erfaringer? De fleste af de annoncer jeg har besøgt er nemlig falske fra pigerne på Rugårdsvej. Det kunne være at Stella var noget for dig, det er også på Rugårdsvej, bare på den anden side af vejen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg