Hop til indhold

privat-diskret.dk Bording TILDE

Featured Replies

Skrevet

Fredag den 19. juli 2013.

Jeg havde checket privat-diskret.dk, og havde set billeder af Tilde. Synes det så meget interessant ud - og hun var ENDELIG på vagt denne fredag. Vidste jeg blev NØDT til at prøve, om jeg kunne få en tid.

Ringede til telefon damen, der var venlig og hjælpsom - og vi aftalte en time - start kl 22.

Da tiden omsider havde sneglet sig frem til kl 22, blev jeg modtaget af Tilde. Tænkte "For satan, hvor er hun dejlig. Endda BEDRE end de ellers lækre billeder. LIGE min type!".

Må indrømme jeg var lidt nervøs, ikke mindst fordi jeg aldrig havde set smukkere kvinde i virkeligheden. Men hun var god til at berolige mig, og få mig til at føle mig godt tilpas. Spurgte om jeg ville have lidt at drikke. Tror jeg svarede høfligt "nej tak", men tænkte "Jeg vil hellere dø af tørst, end gå glip af bare et sekund af den ufattelige møgheud" (Møgheud er et gammel midtjysk udtryk for højeste klasse af attraktiv kvinde). Begyndte næsten at tro på gud - og at hun havde stået først i køen, da kvinderne blev skabt - og dernæst troede jeg alligevel ikke på ham, for det var for dumt kun at lave en af hendes slags. Kan vidst lige så godt melde mig ud af folkekirken, af den grund.

Havde i forvejen bestilt " 1 time " - og aftalte derudover "super fransk" som tillæg.

Jeg satte mig på sengen, hun satte sig ved min side, tog mig i hånden og gav mig et kys... Jeg blev fuldstændig vild. Glemte helt at jeg var nervøs. Vi kyssede og krammede lidt.

Hun har en fantastisk solbrun krop, den smukkeste fisse jeg har set, og havde for første gang i mit liv LYST til en 69er. Tilde smagte himmelsk. Min absolut yndlingssmag. Jeg havde aldrig troet jeg skulle nyde noget så meget.

Derefter satte hun sig op og red på mig...

Nu var tiden inde til doggy-style. Der kom jeg ret hurtigt. Tilde sagde at hendes favorit stilling var doggy-style.. OGSÅ MIN TAK :twisted:

Vi kyssede lidt, indtil jeg skulle hjem. En time... Det føltes som 2 minutter. Aldrig havde jeg været så ked af at jeg skulle hjem. Jeg havde "kendt" hende en time - men var faldet så meget til ro, og var så godt tilpas, at det føltes som man havde kendt hende hele livet.

Hun får 10 ud af 10 stjerner. ABSOLUT den bedste aften i mit liv :oops:

Manica

Skrevet

For h.... Det er en god anmeldelse. Skynd dig at besøg flere. Blev meget legesyg under læsningen

Skrevet
  • Author

For h.... Det er en god anmeldelse. Skynd dig at besøg flere. Blev meget legesyg under læsningen

Hej "Århuselsker" - tak :-) Og... jeg tager i mod dit råd!! ;-) Jeg HAR allerede bestilt "tid" til en "tur" allerede I AFTEN :-P

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.