Hop til indhold
Mr1time

Cattleya / shanel Odense

Recommended Posts

Mr1time skrev, for 57 minutter siden:

Er det Shanel som tidligere har været flere gange på Fyn, som pludselig hedder Cattleya og er i DK første gang.

Hvis du mener hende der flere gange var i Svendborg og som der henvises til i den anmeldelse jeg skrev i 2016 er jeg rimelig sikker på det ikke er samme pige. Kan ikke helt gennemskue hvorfor det menes hun er samme pige. Hvis hun var 18-19 år i 2016 passer det meget godt med 24 år nu. Men som jeg husker hende var hun ikke ret høj, i hvert fald ikke 1.72 som der står i annoncen. Men ok, der kan ske meget i perioden fra 18 til 24 år. Og måske er der lige kommet lidt Botox i læberne også. Spændende at høre hvad andre mener om hvorvidt det er samme pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det med at pigen er første gang i DK skal vist altid tages med en gran salt. Jeg kan huske at jeg har set Cattleya før, men ikke hvornår. Men hun er 100 % ikke den Shanel som i en længere periode holdt til i Svendborg. Jeg kan ikke se hvordan disse 2 piger kan forveksles. Jeg kunne godt fristes til at aflægge Cattleya et besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 2 timer siden:

Til alt held ligger Shanels annonce stadig på al:
https://annoncelight.dk/showad/202922
Det underbygger bare min overbevisning om at det ikke er en og samme pige. Men fuck fuck fuck hvor var hun dog lækker. :-P 

Det var også kun fordi man i den efterlysning som jeg indsatte, var en anmeldelse fra dig på Shanel, derfor troede jeg det var samme pige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Shanel har åbenbart kaldt sig for Cattleya tidligere, da hun var i København, deraf misforståelsen. Men hun har ikke været aktiv i lang tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hello guys 

I can see that you talk here about me .. First at all I am First time in denmark

I never been in svendborg/ copenhagen ... randers its the first city and soon I will travel in odense 

It's little mistake here ... I am not this girl shanel

See you guys

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den 27.6.2021 at 10:30:

Til alt held ligger Shanels annonce stadig på al:
https://annoncelight.dk/showad/202922
Det underbygger bare min overbevisning om at det ikke er en og samme pige. Men fuck fuck fuck hvor var hun dog lækker. :-P 

Kan slet ikke se at man kan forveksle - 

Cattleya er efter min smag 100 gange smukkere og hun er i Aalborg nu …. 
Det er nødt til at tages til efterretning :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lakeview skrev, for 8 timer siden:

Kan slet ikke se at man kan forveksle - 

Kan jeg som skrevet reelt heller ikke. :) Og det kan ikke diskuteret. ;)

Lakeview skrev, for 8 timer siden:

Cattleya er efter min smag 100 gange smukkere og hun er i Aalborg nu …. 
Det er nødt til at tages til efterretning :biggrin:

Hvem der er smukkest er vel altid et spørgsmål om smag. Har kun set Shanel i virkeligheden, og i mine øjne er hun gudesmuk... Mere end hvad billederne lige giver udtryk for. :P
Og nej, det kan jeg ikke tage til efterretning.... ;):D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...