Gummimand 22 Skrevet 26. Juni, 2021 Er der mulighed for mere end massage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 26. Juni, 2021 (edited) Gummimand skrev, 1 time siden: Er der mulighed for mere end massage Måske nævne det i Odense. Og indsætte et link. Og bruge rigtigt forum = efterlysninger http://nakhonsawan.dk/ Redigeret 26. Juni, 2021 af sweetstone 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 26. Juni, 2021 Gummimand skrev, for 1 time siden: Er der mulighed for mere end massage De har i hvert fald tidligere givet en håndtrold, men ved ikke om det er alle pigerne der gør eller kun nogen af dem. Min opfattelse af stedet er at de ikke giver mere end det (Sex og bj), men det er bare min fornemmelse, ved det ikke med sikkerhed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stevej22 0 Skrevet 26. Juni, 2021 Jeg har været der for et par år tilbage, hvor man i stuen kunne få en hånder og i kælderen få FP. Ved dog ikke om det stadig er tilfældet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blæsefar 24 Skrevet 27. Juni, 2021 stevej22 skrev, for 11 timer siden: Jeg har været der for et par år tilbage, hvor man i stuen kunne få en hånder og i kælderen få FP. Ved dog ikke om det stadig er tilfældet. Der har været lidt udskiftning på det seneste dernede, men der var helt sikket muligt for det hele dernede før nedlukningen.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gummimand 22 Skrevet 27. Juni, 2021 Med hvem af dem kunne man få fb hvad med ejeren hun har været i brylle før der kunne man få alt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dam 41 Skrevet 27. Juni, 2021 Gummimand skrev, for 6 timer siden: Med hvem af dem kunne man få fb hvad med ejeren hun har været i brylle før der kunne man få alt Ejeren, legendariske AE som hun hed dengang, giver så vidt jeg ved kun en håndtroll i dag, desværre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 542 Skrevet 27. Juni, 2021 Dam skrev, for 3 timer siden: Ejeren, legendariske AE som hun hed dengang, giver så vidt jeg ved kun en håndtroll i dag, desværre. Ja det er en mega skam, har haft et par super oplevelser med hende i brylle, men det er jo også nogle år side. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg