Hop til indhold

Recommended Posts

Gummimand skrev, 1 time siden:

Er der mulighed for mere end massage 

Måske nævne det i Odense. Og indsætte et link. Og bruge rigtigt forum = efterlysninger

http://nakhonsawan.dk/

Redigeret af sweetstone

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gummimand skrev, for 1 time siden:

Er der mulighed for mere end massage 

De har i hvert fald tidligere givet en håndtrold, men ved ikke om det er alle pigerne der gør eller kun nogen af dem.
Min opfattelse af stedet er at de ikke giver mere end det (Sex og bj), men det er bare min fornemmelse, ved det ikke med sikkerhed. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der for et par år tilbage, hvor man i stuen kunne få en hånder og i kælderen få FP. Ved dog ikke om det stadig er tilfældet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
stevej22 skrev, for 11 timer siden:

Jeg har været der for et par år tilbage, hvor man i stuen kunne få en hånder og i kælderen få FP. Ved dog ikke om det stadig er tilfældet.

Der har været lidt udskiftning på det seneste dernede, men der var helt sikket muligt for det hele dernede før nedlukningen..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gummimand skrev, for 6 timer siden:

Med hvem af dem kunne man få fb hvad med ejeren hun har været i brylle før der kunne man få alt 

Ejeren, legendariske AE som hun hed dengang, giver så vidt jeg ved kun en håndtroll i dag, desværre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dam skrev, for 3 timer siden:

Ejeren, legendariske AE som hun hed dengang, giver så vidt jeg ved kun en håndtroll i dag, desværre. 

Ja det er en mega skam, har haft et par super oplevelser med hende i brylle, men det er jo også nogle år side.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...