Hop til indhold
Ksm

Pikara i Fredericia

Recommended Posts

Hejsa

fik en tur af Pikara forleden og har læst en del gode anmeldelser meeeeen dem kan jeg ikke helt forstå udover hun er super sød og venlig men hun er desværre meget meget mandlig og har en meget mindre diller end hvad man kan se på billederne, men gør ikke så meget i min situation da jeg altid er aktiv, men leder man efter en feminin trans så skal man ikke besøge Pikara efter min mening og så er hun meget bange for sperm og ingen øko blow.

sted 7/10

pige 3/10

sex 2/10

https://annoncelight.dk/showad/225018

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender og har besøgt Pikara mange gange, jeg er helt uenig i din kommentar, og jeg er sikker på, at mange klienter, der kender Pikara, er enige med mig, denne maskuline pige har det, jeg har som feminint, hun er en tonet, tyk pige, men der er mange kvinder lige så maskuline eller mere end hende, som for transpiger, hun er mere ægte end mange, hendes fotos er ægte, selvfølgelig kan hun ikke være perfekt, på siderne er der transvestit-drenge, at hvis de er maskuline, bogstaveligt talt mænd, hun Hun knepper godt, og hun er sexet, det var sandsynligvis ikke efter din smag, at du fornedrede hende på den måde, hvis hun virkede så maskulin, skulle du ikke have været sammen med hende, før du talte dårligt, hvis hun var så maskulin, ville hun ikke have en udvidelse af klienter, som nogle gange kun hun arbejder efter aftale, og de vil ikke spørge hende ud, så jeg er uenig i din kommentar, for dig er hun maskulin, for andre ikke, nogle af os vil kunne lide hendes maskulinitet, men det er en beslutning fra hver mand, der er tiltrukket af pikara, til di  Din præference, jeg anbefaler hende, hendes pik kan være stor, lille det vigtige for mig, også for mange er hendes arbejde i sengen og hendes sensualitet måske kunne du ikke nyde det, eller hun ville ikke tilfredsstille dig 100% af en eller anden grund er hun meget klar på, at hun ikke suger uden kondom

Jeg elsker pikara

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...