Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har skrevet til hende 4-5 gange nu uden at få svar, ringet flere gange uden hun tager den. Synes hun virker ret useriøs

hun kunne jo have ferie, har ikke set hendes annonce længe mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den har været på 27/, 3/8. 7/8 og 11/8

hej det beklager jeg men min tlf har været i uorden pga jeg er ved at skifte teleselskab og ja jeg er en klovn;) til at læse mine mails pga spam jeg har åbenbart en ret god antivirus program der syntes at alle min mails er spam og derfor sletter de fleste selv men min tlf virker igen nu og jeg har også haft ferie lige som alle andre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har fuldstændig ret Bøffen, at det stinker at lave sådan en post som jeg gjorde som det allerførste jeg skriver herinde, men jeg har læst med siden starten, og brugt siden meget til at hjælpe mig til at finde ud af hvad for nogen piger jeg ville besøge, dette forum er vel lavet så man kan komme med udmeldinger om pigerne, både godt, og skidt, og jeg syntes bare ikke at tigerpigen fortjener nogen som helst kunder, for det er da tydeligt at der er noget helt galt, jeg mener, hvis man lever af at invitere folk hjem hvor man bor, så er det mindste da man kan gøre, at rydde op, og sørge for at personlig hygiejne er i orden, men det er jo bare min mening, besøg hende hvis i har lyst, men lad være og sig at i ikke var advaret om de forskellige ting :-)

vil bare lige sige jeg lever altså ikke af det her jeg har et normal job lige som alle andre har det her er kun et bi job som jeg ikke skal leve af

og for øvrig går jeg altid i bad mens kunden er her og jeg forventer også det den anden vej

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er ny herinde.

Jeg besøgte tigerpigen for et par måneder siden.

Jeg blev lokket af den billige pris.

Jeg har aldrig oplevet noget lignede.

Hun tog imod mig i højhælede som hun ikke helt kunne finde ud af at gå i.

Lejligheden var møj beskidt og rodet.

Sengen var beskidt......jeg tænkte nå ja et hurtigt knald.......

Hun smed tøjet og hun havde tydeligvis ikke været bad.....hendes fisse lugtede og var beskidt med fnuller og noget slim væske....udflåd måske....

Jeg kunne ikke.....det var simpelhen for ulækkert........

Om jeg er den eneste der har oplevet det ved jeg ikke......men hun virkede som typen hvor man kan opleve den slags.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er ny herinde.

Jeg besøgte tigerpigen for et par måneder siden.

Jeg blev lokket af den billige pris.

Jeg har aldrig oplevet noget lignede.

Hun tog imod mig i højhælede som hun ikke helt kunne finde ud af at gå i.

Lejligheden var møj beskidt og rodet.

Sengen var beskidt......jeg tænkte nå ja et hurtigt knald.......

Hun smed tøjet og hun havde tydeligvis ikke været bad.....hendes fisse lugtede og var beskidt med fnuller og noget slim væske....udflåd måske....

Jeg kunne ikke.....det var simpelhen for ulækkert........

Om jeg er den eneste der har oplevet det ved jeg ikke......men hun virkede som typen hvor man kan opleve den slags.

var hun ikke i bad mens du var der, det skriver hun ellers at hun gør

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv sikke en træls oplevelse. Ikke ligefrem det lækreste at møde. Øv.

nej desvære, men der er en del der har skrevet at sådan er der hos hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja har godt lagt mærke til det. Hun er vist debatteret nogle gange efterhånden. Personligt forstår jeg ikke at hun ikke sætter lidt mere stolthed i det hun laver. Men har da os læst få gode anmeldelser af hende. Men nu kan vi vel snart fastslå at hendes rod ikke længere kan være på grund af flytning;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig, da jeg besøgte hende var der meget rodet, og der lå brugt kondom indpakning overalt, og hun æder åbenbart meget slik for det papir lå også overalt.

Alt det sammen, plus hygiejnen er noget tvivlsom, plus at man kan se lige ind i sengen ude fra gaden gør at jeg ALDRIG kommer der igen. FØJ

Hilsen fra Fredericia

Med hensyn til oprydning må det væredet være hindes eget valg, men brugte kondomindpakninger bør ikke ligge og flyde, det sender ligesom et forkert signal. Sidst jeg var hos prostitueret 1966 da stod der ved siden af divanen en aviskurv med de brugte kondomer og servietter og der var top på. Så tænker man godt nok på hvor mange forskellige der har ligget her før mig,  jeg var godt liderlig og havde betalt, men jeg glemmer aldrig det syn. Har ikke haft behov for at købe sex siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
stivert skrev, den 25/11/2017 at 09:21:

Hun er tilbage. Nogen der har været på hendes røv igen? Er der stadig rodet hos hende?

Link til annonce?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
stivert skrev, for 2 timer siden:

Det var på annoncelight, men den er fjernet igen....

Kom så og løb skrigende væk....blev efterfølgende kontaktet på mobilen hvor hun skabte sig og truede med alverdens repressalier.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, den 3/12/2017 at 10:33:

Kom så og løb skrigende væk....blev efterfølgende kontaktet på mobilen hvor hun skabte sig og truede med alverdens repressalier.

Hun er ikke en klassisk skønhed for at sige det mildt, men jeg synes, at hun har en skøn røv, der godt må pules. Det er godt nok mange år siden, at jeg var der sidst, og hendes lejlighed var decideret vammel. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...