Hop til indhold
Lauersen

Skal "norsk" have ny betydning? Særlige stillinger på NRK

Recommended Posts

Den norske tv-station har udgivet en helt fantastisk guide til sexstillinger, som dog har medført nogle klager i hjemlandet.

https://www.dr.dk/nyheder/kultur/staaende-mundfuld-tronekysset-og-flamingo-norsk-sexguide-vaekker-opsigt

https://www.nrk.no/spesial/sexguide

Personligt synes jeg det er de skønneste og mest naturlige modeller der er blevet valgt til opgaven, og billederne er smagfuldt opsat. Spændende nok at det er stillinger i mange sværhedsgrader, at der er anbefalinger til både hetero- og homoseksuelle, til hvis man har ondt i ryggen eller knæene, eller måske vil udfordres med lidt akrobatik.

Min egen favorit i guiden er nok "Benpress", bare på sengekanten hvor jeg er stående foran med let bøjede ben, og jeg er da også vild med "Rimming" og "Rumpekos" med mig som giver eller måske "Monarken".

Hvad siger holdet her? Skal "norsk" skifte betydning fra onani i selskab med pigen til at være dejlig nærværende sex i kreative stillinger? (eller evt "Onani onana) Og hvad er jeres favoritstillinger af de nævnte?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uha, det der med sex ser godt nok svært ud, det finder jeg nok aldrig ud af :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pyh, der er da opgaver til hele sommerferien, men så skal både kæresten og jeg vist tabe os lidt. B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
JJOH skrev, for 2 timer siden:

Pyh, der er da opgaver til hele sommerferien, men så skal både kæresten og jeg vist tabe os lidt. B)

Det kommer helt af sig selv ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Satans nordmænd… Jeg har en ret kraftig opadkrumning, som generelt er en god ting, synes jeg, fordi den rammer godt derinde, men man er jo altid lidt draget af det, man ikke kender så godt. 
 

Kort sagt: jeg har aldrig været så bange for en sexrelateret skade, som da vi i går forsøgte “stump mot stump”:mellow: 

Det var dælme ikke rart; det lykkedes at penetrere, men for hulan hvor skulle der ikke mange forkerte bevægelser til… Det blev en kort fornøjelse, som stadig sidder lidt i den nederste del som en forstrækning:( Vi endte med monarken og lidt kærlige hænder på den forstrukne…

Pas på!

Redigeret af Svendsenaalborg
Manglende norsk stavekontrol

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Lauersen Tusind tak for tippet!
Det er et godt arbejdsredskab ;) 

Liggende tiger er min klare favorit stilling.
Det kræver lidt længde fordi min røv er voluminøs og at manden laver dybe og korte stød. Det er helt fantastisk! 

Ville næsten helt ønske at jeg var til analstimulering, bare for at kunne skrive i min annonce at jeg tilbyder "Rumpekos" :D Fantastisk ord.

Benpress, Krysset og Omvendt rytter/Hode til tå er også på favorit listen. 
Travende rytter og Pinnen har jeg faktisk aldrig prøvet.  
Oralakrobatik tør jeg ikke uden arbejdsskadeforsikring og telefonnummer på mandens nærmeste pårørende :D 

Inspireret, jeg er. 

<3 Eva

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...