Hop til indhold
Kong Christian

Intet svar?

Recommended Posts

Hej venner. Jeg har nu et par gange oplevet, at GPer ikke svarer på mine henvendelser. Jeg vil ikke nævne navne, men i begge tilfælde har kvinderne både accepteret SMS og WhatsApp. Det er begge kvinder, som tilbyder GFE, og jeg gør mig derfor altid umage med at introducere mig ordentligt. Når jeg skriver på WhatsApp, kan jeg se, at kvinden har været online, dog uden at tjekke min besked. 

Jeg vil ikke presse for meget på, for jeg respekterer, at kvinderne nok har travlt, og at de selvfølgelig bliver nødt til at sortere i de henvendelser, de modtager. Men slet ikke at svare? Det forstår jeg ikke. Mit telefonnummer er ikke søgbart på nettet, og jeg overvejer, om det kan være derfor? Der bliver dog ikke skrevet noget i annoncerne om, at nummeret skal være søgbart.

Er jeg bare nærtagende, eller er min forundren berettiget?

Vh Kong Christian

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Det har været oppe og vende flere gange, med forskellige forslag til løsning.

jeg har ikke haft problemet med min pige, men mit bedste råd til dig, vil være at vende den om, så i stedet for at være irriteret/ærgelig over ikke at kunne kommer kontakt med pigen, så sige tidlig selv “der gik hun sku glip af en fantastisk oplevelse med mig, samt noget omsætning, ærgerligt for hende, og en mulighed for mig til at finde noget som er bedrer”. 
Lige pludselig bliver det en positiv ting for dig, og ikke noget at tænke yderlig over.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min erfaring er, at skriver man i en nobel tone, ikke stiller alle mulige krav, spørger om noget der står i annoncen, om man kan få billigere og andet i den boldgade. Så får man også svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grydeskeen skrev, for 2 timer siden:

Det har været oppe og vende flere gange, med forskellige forslag til løsning.

jeg har ikke haft problemet med min pige, men mit bedste råd til dig, vil være at vende den om, så i stedet for at være irriteret/ærgelig over ikke at kunne kommer kontakt med pigen, så sige tidlig selv “der gik hun sku glip af en fantastisk oplevelse med mig, samt noget omsætning, ærgerligt for hende, og en mulighed for mig til at finde noget som er bedrer”. 
Lige pludselig bliver det en positiv ting for dig, og ikke noget at tænke yderlig over.

Det er en sygt god pointe. Og det er nok i virkeligheden den rigtige tilgang! Tak for dine tanker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...