Hop til indhold

Tidligt om morgenen incall

Featured Replies

Skrevet

Ville lige høre om der er nogen der kender en klinik eller pige med incall der har ved omkring klokken 6-7 om morgnen i weekender. Så vidt jeg kan se lukker det meste klokken 4. Jo tættere på centrum jo bedre er det.

Skrevet

Hvis vi taler udenlandske, Så skal de sgu nok komme op når der er “nogle” der fortæller dem det bag scenerne :ph34r:

Redigeret af cockycockysuckysucky2

Skrevet
rmd10cl skrev, for 2 timer siden:

Ville lige høre om der er nogen der kender en klinik eller pige med incall der har ved omkring klokken 6-7 om morgnen i weekender. Så vidt jeg kan se lukker det meste klokken 4. Jo tættere på centrum jo bedre er det.

Tror de fleste af pigerne sover skønhedssøvn på det tidspunkt, selvom man skulle tro at med næsten ingen konkurrence, kunne de tjene flere penge inden kl. 12 end resten af dagen ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 28 minutter siden:

Tror de fleste af pigerne sover skønhedssøvn på det tidspunkt, selvom man skulle tro at med næsten ingen konkurrence, kunne de tjene flere penge inden kl. 12 end resten af dagen ;-)

Nargh.. Det holder desværre bare ikke stik.. Saunaen kunne kun holde åbent til tidlig morgen fredag og lørdag.. Og det var fordi det var henvendt en del til de festglade.. I min ydmyge erfaring så er 98% af dem der skriver efter 22 useriøse når det gælder p/d:ph34r:.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 9 timer siden:

Nargh.. Det holder desværre bare ikke stik.. Saunaen kunne kun holde åbent til tidlig morgen fredag og lørdag.. Og det var fordi det var henvendt en del til de festglade.. I min ydmyge erfaring så er 98% af dem der skriver efter 22 useriøse når det gælder p/d:ph34r:.. 

Nu mente jeg ikke at de skulle holde åbent hele natten - men derimod først åbne op ved 5 - 6 tiden om morgenen - og da er de useriøse forlængst lagt i seng ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.