Hop til indhold
rmd10cl

Tidligt om morgenen incall

Recommended Posts

Ville lige høre om der er nogen der kender en klinik eller pige med incall der har ved omkring klokken 6-7 om morgnen i weekender. Så vidt jeg kan se lukker det meste klokken 4. Jo tættere på centrum jo bedre er det.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
rmd10cl skrev, for 2 timer siden:

Ville lige høre om der er nogen der kender en klinik eller pige med incall der har ved omkring klokken 6-7 om morgnen i weekender. Så vidt jeg kan se lukker det meste klokken 4. Jo tættere på centrum jo bedre er det.

Tror de fleste af pigerne sover skønhedssøvn på det tidspunkt, selvom man skulle tro at med næsten ingen konkurrence, kunne de tjene flere penge inden kl. 12 end resten af dagen ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 28 minutter siden:

Tror de fleste af pigerne sover skønhedssøvn på det tidspunkt, selvom man skulle tro at med næsten ingen konkurrence, kunne de tjene flere penge inden kl. 12 end resten af dagen ;-)

Nargh.. Det holder desværre bare ikke stik.. Saunaen kunne kun holde åbent til tidlig morgen fredag og lørdag.. Og det var fordi det var henvendt en del til de festglade.. I min ydmyge erfaring så er 98% af dem der skriver efter 22 useriøse når det gælder p/d:ph34r:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 9 timer siden:

Nargh.. Det holder desværre bare ikke stik.. Saunaen kunne kun holde åbent til tidlig morgen fredag og lørdag.. Og det var fordi det var henvendt en del til de festglade.. I min ydmyge erfaring så er 98% af dem der skriver efter 22 useriøse når det gælder p/d:ph34r:.. 

Nu mente jeg ikke at de skulle holde åbent hele natten - men derimod først åbne op ved 5 - 6 tiden om morgenen - og da er de useriøse forlængst lagt i seng ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...