Hop til indhold
PeterN

Hot Jessica, russisk fræk godte med den lækreste bagdel!

Recommended Posts

Puha jeg kan mærke sommerens svedige varme trænger sig på ..... 

For russiske Jessica er en lækkerhed - i min optik lidt udover det sædvanlige..... Og hendes bagdel mmmmmmmmmmmmm

Nå men I går havde jeg mit tredie møde med dejligheden, og jeg synes det er på tide at jeg deler min positive oplevelse af hende med jer andre ;-) 

Jessica er lige så smuk og sød som billederne. De tre gange jeg har mødt hende har været ret forskellige, for Jessica er afslappet og naturligt tilstede, så ikke noget samlebåndsarbekde her ..... 

Aftalen blev truffet uden de store problemer. Denne gang holder Jessica til i en rigtig pæn lejlighed tæt på Dronning Louises bro. Jeg havde fået tid kl. 9 igår, og der er altså noget helt særligt stemningsfuldt over en cykeltur i sommersolskinnet når man ikke skal helt det samme som alle dem der skal på arbejde haha 

Jessica tog imod iført en rød neglige der perfekt fremhævede hendes kvindelige yndefulde naturlige former..... 

Uha ja Jessica er bare alt for dejlig :wub:

Og så den måde lægger sig helt tæt og af mig, og berører mig på den mest drillende provokerende måde man kan forestille sig... Og så griner hun fnisende - fræk som hun er - hvergang jeg brummer ukontrolleret..... For det kan Jessica .... Hun kan få mig til at brumme ukontrolleret haha 

Nå men efter et super hot intimt forspil var det pentrationstid...... Ja og Jessica i doggyposition, og den lyd hun frembringer når jeg forsigtigt får lirket kalorius indenfor..... PYHA, godt hun havde tændt for vetilatoren, ellers var det blevet aaaaaaaaaaalt for hot haha 

Mit ukontrollerede brummeri blev nærmest til brøleri haha og Jessica var helt med på legen .... 100 % ;-) 

Perfekt nydelse afsluttet med udladning af en god omgang lummesovs var uundgåelig ...... Løgene var helt ømme bagefter mmmm

Jessica mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Hvis du kan lide det du ser på billederne så go go go.... Hun skulle være her ca. 2 uger mere !!!!! 

Håber det kan bruges ;-) 

Forsat go' dag derude!

KH

PeterN

 

 

Redigeret af PeterN

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool

Tak for en god anmeldelse, hvor er vi ca i Kbh, evt en nærtliggende metro station. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool
PeterN skrev, for 21 minutter siden:

@Pool som nævnt i anmeldelsen kan møde hende i området tæt på Dronning Louises bro. Så kommer vi vist heller ikke tættere på ;-) 

Det må være varmen den overså jeg. B) jeg takker

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Pool Jeg tænker der har været mere underholdende oplysninger i min anmeldelse end lokationen hahaha ;-) Go' weekend! 

Redigeret af PeterN

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jan137

Hvordan får du fat på hende? Jeg har skrevet til hende på SMS men hun svarer ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
PeterN skrev, den 25.6.2021 at 09:55:

Puha jeg kan mærke sommerens svedige varme trænger sig på ..... 

For russiske Jessica er en lækkerhed - i min optik lidt udover det sædvanlige..... Og hendes bagdel mmmmmmmmmmmmm

Nå men I går havde jeg mit tredie møde med dejligheden, og jeg synes det er på tide at jeg deler min positive oplevelse af hende med jer andre ;-) 

Jessica er lige så smuk og sød som billederne. De tre gange jeg har mødt hende har været ret forskellige, for Jessica er afslappet og naturligt tilstede, så ikke noget samlebåndsarbekde her ..... 

Aftalen blev truffet uden de store problemer. Denne gang holder Jessica til i en rigtig pæn lejlighed tæt på Dronning Louises bro. Jeg havde fået tid kl. 9 igår, og der er altså noget helt særligt stemningsfuldt over en cykeltur i sommersolskinnet når man ikke skal helt det samme som alle dem der skal på arbejde haha 

Jessica tog imod iført en rød neglige der perfekt fremhævede hendes kvindelige yndefulde naturlige former..... 

Uha ja Jessica er bare alt for dejlig :wub:

Og så den måde lægger sig helt tæt og af mig, og berører mig på den mest drillende provokerende måde man kan forestille sig... Og så griner hun fnisende - fræk som hun er - hvergang jeg brummer ukontrolleret..... For det kan Jessica .... Hun kan få mig til at brumme ukontrolleret haha 

Nå men efter et super hot intimt forspil var det pentrationstid...... Ja og Jessica i doggyposition, og den lyd hun frembringer når jeg forsigtigt får lirket kalorius indenfor..... PYHA, godt hun havde tændt for vetilatoren, ellers var det blevet aaaaaaaaaaalt for hot haha 

Mit ukontrollerede brummeri blev nærmest til brøleri haha og Jessica var helt med på legen .... 100 % ;-) 

Perfekt nydelse afsluttet med udladning af en god omgang lummesovs var uundgåelig ...... Løgene var helt ømme bagefter mmmm

Jessica mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Hvis du kan lide det du ser på billederne så go go go.... Hun skulle være her ca. 2 uger mere !!!!! 

Håber det kan bruges ;-) 

Forsat go' dag derude!

KH

PeterN

 

 

Tak for en fantastisk anmeldelse Peter. Der er et eller andet ved hende. Er i tvivl om jeg har besøgt hende eller bare overvejet det :D ... det må være alderen... HVIS det er hende jeg har besøgt, så var det en af de mest sublime oplevelser jeg har haft - nogensinde - jeg har ledt efter hende siden... men har åbenbart glemt hvordan hun ser ud :P ... jeg har mulighed for at besøge hende om præcis 2 uger, så krydser fingre for at hun stadig er der på det tidspunkt.. og at hun ikke er helt udslidt nu populariteten stiger :D :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Bonobo Jeg er rimelig sikker på at Jessicas første besøg i Danmark var engang i februar, og hun er her nu for tredie gang! Håber det kan hjælpe din hukommenelse.... Og mange tak for positiv tilbagemelding!!!! ;-) 

 

Redigeret af PeterN

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...