Hop til indhold

Recommended Posts

Se, denne anmeldelse kunne måske også placeres under BDSM / Domina, men jeg vælger at skrive den her da min oplevelse med Madame ikke var BDSM orienteret... men døm selv.

Det er noget tid siden jeg har været på damebesøg, og jeg ville gerne have en pirrende og kinky oplevelse - og det fandt jeg bestemt med Madame i går torsdag. 

Corona tjek og afregning (1200 kr / halv time). 

Pæne rene forhold - hun gør meget ud af rengøringen. 

Vi havde aftalt en halv time med kinky leg - absolut ingen smerte, slag, riven i hår eller den slags. Jeg havde skrevet en seddel med plus ting hun kunne arbejde med...

Men, af med tøjet, ind på et tæppe på knæ, hvor Madame så begynder at gnide sin latexnederdel imod mit ansigt, og løfter op så jeg kan slikke baller. Hun inviterer til at jeg kan slikke hendes røv, men det må blive næste gang. 

Under nederdelen dukker et par trusser op, som hun tager af - gnider rundt i mit ansigt (og de dufter dejligt af fisse) og efterfølgende giver mig på. Derpå om på alle fire, og så gå hun i gang med at udforske min røv. Det foregår stille og roligt, men bestemt, med en finger - hun var lige nødt til at undersøge hvor stor en pik jeg kunne tage. hmmm

Så monterer hun en lille dildo med en sugekop på kanten af sengen. Den skal jeg sætte mig på - det går forbavsende nemt synes jeg. Den glider lige ind. Madame har i mellemtiden taget en strapon på og stiller sig foran mig, og så ellers værsgo at sutte og slikke. en "pik" i røven og en "pik" i munden - og det er en frækt og Madame er god verbalt. 

så er det tid til at Madame vil bolle mig i røven. om på alle fire i sengen foran et spejl. Madame står / sidder på knæ bagved og går stille og roligt i gang med at bolle mig men jeg kan se hende i spejlet. Det er dejligt og igen er hun god til at holde den kørende verbalt. 

som afslutning skal jeg om på ryggen, benene ud til siden og op - og så giver Madame mig en omgang prostatamassage med en finger og med en prostatadildo, og imens skal jeg spille min pik.... jeg tror jeg skal komme - men det trækker hun lige lidt længere. Hun rejser sig nemlig op og stiller sig over mig og siger det er bonustid...  jeg når kun lige at tænke hvad mon der skal ske nu, og så kommer der 2-3 stråler tis fra hende.... det er varmt og klart (og lugter ikke) - og imens det sprøjter fra hendes fisse så kommer jeg - en dejlig blanding af sæd, tis, olie - har jeg ikke prøvet før, men det er superdejligt og frækt. Egentligt havde jeg også et ønske om at smage på min egen sæd, men det hele er mikset sammen, så det må også blive næste gang.

Madame hjælper med at tørre af, og så skal jeg i et bad.... 

Alt i alt en rigtig god oplevelse. Søgte det for mig kinky og perverse univers og det leverede Madame til fulde - og lidt mere til - og jeg er helt sikker på at hun kan hjælpe med at udvide universet og imødekomme de frække fantasier. Vi talte om at jeg næste gang skal prøve den store urintur hvor hun pisser i gennem på min pik. røv mv., og jeg skal så slikke hende ren når hun er færdig.... 

Jeg synes Madame er meget sympatisk og empatisk. Åben og ærlig i dialogen, og med på det hele. Så en absolut anbefaling herfra. 

madamesascha.com

God weekend

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

mange tak for din fortælling lækkert beskrevet i detaljer håber du får slikket hende næste gang og andre oplevelser Tak 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas

Hun er fantastisk. Og hendes priser er de samme, som da jeg besøgte hende første gang for 6-8 år siden i Vanløse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...