Tene 53 Skrevet 24. Juni, 2021 (edited) Hej Er der en thai klinik, hvor man må give massage til pigerne I Århus Redigeret 24. Juni, 2021 af Tene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterhansenx 237 Skrevet 24. Juni, 2021 (edited) for år tibage der spurgte jeg simpelthen bare, om det var ok, at give pigen massage Nogle piger sagde ja, andre nej så prøv dig frem. Redigeret 24. Juni, 2021 af peterhansenx typo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 24. Juni, 2021 Faktisk opstår den mulighed indimellem, man ved dog ej på forhånd hvornår, for mit vedkommende skete det første gang for alt for mange år siden og faktisk i starten af Thai Ca 2014 besøgte jeg Chaba (helt tilfældigt) jeg var på daværende tidspunkt helt grøn men mødte så Cream (stor overraskelse) efter lidt tid, massage, spør hun til min store overraskelse om ikke jeg vil give hende massage, jo selvfølgelig, det blev så til mit første møde med Cream som viser sig at være en fantastisk oplevelse, men nok det Nu er tiden en anden, men har dog oplevet det siden hen, andet sted, ja det var de goe tider i Århus Held og lykke med den fornøjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg