Hop til indhold

Recommended Posts

Hold da op et dejligt besøg……    https://annoncelight.dk/showad/307018

blev ellers afvist i går da jeg ville bestille, da Soda ville holde fri de næste dage pga. hun har fødselsdag i morgen. Men så vendte de tilbage at Soda godt ville arbejde hvis det blev ved 9.00 tiden, så selvfølgelig sagde jeg ja til det.

begge piger var smilende og i godt humør da jeg ankom, så det tegnede godt. Jeg kom lige fra bad derhjemme, så gik kun lige ud og vaskede langemand, så den var ren og klar.

nå men lad os komme igang ;-)

Soda kom først ind og spurgte om vi skulle starte med massage eller sex, SEX selvfølgelig, så hun smed tøjet og begyndte at gnide sig rundt på min krop. Til sidst sad hun på mit ansigt med min tunge igang, og samtidig var May kommet ind og hun gik i gang med et blowjob. Efter et stykke tid så skiftede de plads, og efter blow fra Soda, så satte hun sig til at ride indtil jeg måtte stoppe hende,  May gik ned og tog kondom af og startede med et blowjob igen, inden jeg sagde at det måtte være tid til en doggy, så kørte ud og ind af May, mens jeg kyssede Soda og hun havde en finger i røven på mig mens jeg kørte i May ( det havde hun forøvrigt rimeligt ofte) jeg gjorde så også gengæld og havde en finger i røven på Soda op til flere gange ;-)

faldt helt forpustet om  på madrassen og tænkte at nu var det meste af tiden nok gået, men nej, der var kun gået 25 min. Ud af en time. Så vi lå alle 3 i arm, mens de begge kærtegnede mig. Efter at have ligget sådan i ca. 15/20 min, begyndte de at gå mere til den mht. min pik og pludselig stod den rank igen (det er ikke så tit at min 54 år kan blive stiv så hurtigt igen) Soda startede med blow og hånd og finger i røv, mens jeg kyssede May, og så skiftede de. Da der var 5 minutter tilbage sagde jeg til dem at de godt kunne stoppe, det blev vist ikke idag med 2 udløsninger.

det var et vildt dejligt besøg hvor jeg blev snavet igennem, som i virkelig snavet igennem.

tror det var sådan det hele skete, men når man er i det, så vil man gerne en masse og hænder ryger rundt og griber fat i bryster, fisse osv. så nogen gange kan det være svært at huske det hele

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som en dejlig oplevelse.

De skriver at de snakker engelsk - kan du huske om de var flydende eller om kommunikationen var lidt "grovhakket"

Jeg har selv overvejet dem, men kommunikation er en vigtig faktor for mig :)
Har desværre oplevet at dem man møder ikke altid er lige så gode sprogligt som på skrift (om det så skyldes translate, telefondame eller noget helt tredje) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
woopser skrev, for 58 minutter siden:

Lyder som en dejlig oplevelse.

De skriver at de snakker engelsk - kan du huske om de var flydende eller om kommunikationen var lidt "grovhakket"

Jeg har selv overvejet dem, men kommunikation er en vigtig faktor for mig :)
Har desværre oplevet at dem man møder ikke altid er lige så gode sprogligt som på skrift (om det så skyldes translate, telefondame eller noget helt tredje) 

Vi kunne godt snakke sammen, men det er jo ikke flydende Engelsk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Netop kommet hjem efter et besøg hos de to dejlige og naturlige piger.

Blev taget imod af Soda som jeg ikke har mødt før, men blev inviteret indenfor og budt på et bad, efter badet  kom May også til, hende har jeg besøgt et par gange før og hun virkede glad ved at jeg kom igen.

Der er ingen sex mellem de to piger, men de tager sig godt af kunden, som Soda sagde, king for an hour, kan ikke være mere rigtigt.

De er søde begge to, men tror at hvis jeg kommer igen er det kun for at besøge May, to piger er lige i overkanten for mine kundskaber, er for svært at dele kærtegn ligeligt mellem dem når man har mødt den ene før.

Kom for sent da jeg ikke kunne finde en bank hvor jeg kunne hæve hvad jeg skulle bruge, så der blev skrevet lidt frem og tilbage, men det virkede ikke som om det var det store problem, var nok på stedet ca 1,5 time med bad før og efter så for mig er det ok når man kun betaler for for 1 time.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der ved om pigerne er taget på ferie eller hvad? 

Annoncen har ikke været aktiv siden 1/8, og telefonen er død.

Havde ellers glædet mig til at besøge dem begge snart.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 1 time siden:

Nogen der ved om pigerne er taget på ferie eller hvad? 

Annoncen har ikke været aktiv siden 1/8, og telefonen er død.

Havde ellers glædet mig til at besøge dem begge snart.

Prøvede også at kontakte dem tidligere på måneden uden held. De holder nok bare lang ferie, efter alt det diller de fik

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 21 timer siden:

Prøvede også at kontakte dem tidligere på måneden uden held. De holder nok bare lang ferie, efter alt det diller de fik

Jamen så er de jo friske og hungrende efter diller når de kommer tilbage :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...