Hop til indhold
KBH-M

intimbarbering, store bryster og HJ/BJ

Recommended Posts

Hej,

jeg søger måske det umulige :-)

en storbarmet (vi taler store og tunge bryster), sød og varm kvinde, der kan udføre en intimbarbering (meget gerne med kniv) og som kan hjælpe mig helt i mål med efterfølgende hj/bj :-)

 

Hvem kender I det er noget for mig?

 

kbh-m

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest amatør

På annoncelight er der en profile som kalder sig "vil du med i hyggehjørnet", så vidt jeg ved er det den tidligere Dalya, og hun tilbød tidligere intimbarbering m.m. så jeg tror måske at hun kan hjælpe dig, hvis det ellers er hende som jeg er ret sikker på det er.

På Frederikssundsvej 2400 Nv, intim samvær ,massage, Lingamassage våde blowjobs, oral til mig dildo lege til dig og til mig, spansk. sex blide former meget mere - Annoncelight

 

mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg
amatør skrev, 1 time siden:

På annoncelight er der en profile som kalder sig "vil du med i hyggehjørnet"

Hun lyder spændende, når man læser hendes profil, har du været der? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest amatør

Hvis det er Dalya, som jeg mener det er, så har jeg besøgt hende for længe siden, du kan finde min anmeldelse. Det var en god massage, og rigtigt god sex, hvor hun fik flere orgasmer.

Billederne er ikke af hende, men minder om hendes krop.

mvh

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KBH-M skrev, for 5 timer siden:

Hej,

jeg søger måske det umulige :-)

en storbarmet (vi taler store og tunge bryster), sød og varm kvinde, der kan udføre en intimbarbering (meget gerne med kniv) og som kan hjælpe mig helt i mål med efterfølgende hj/bj :-)

 

Hvem kender I det er noget for mig?

 

kbh-m

Hvis der er tale om Dayla er det bare at komme af sted. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for jeres indspark - hun underskriver sig som Nadia, men hvis I mener den er lige i skabet, så må jeg hellere tage kontakt til hende og få sat det op.

Tak :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
amatør skrev, for 18 timer siden:

På annoncelight er der en profile som kalder sig "vil du med i hyggehjørnet", så vidt jeg ved er det den tidligere Dalya, og hun tilbød tidligere intimbarbering m.m. så jeg tror måske at hun kan hjælpe dig, hvis det ellers er hende som jeg er ret sikker på det er.

På Frederikssundsvej 2400 Nv, intim samvær ,massage, Lingamassage våde blowjobs, oral til mig dildo lege til dig og til mig, spansk. sex blide former meget mere - Annoncelight

 

mvh

Det er ihvertfald ikke Dalya (fra Bagsværd) hvis hendes oplyste vægt/højde passer. I annoncen står der 167/60 og sådan et lille nips var Dalya altså ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest amatør

Jeg har tideligere læst her i en post her på siden, at en person som kender Dalya godt havde besøgt denne annonce, og sagde god for at det var Dalya som stod bag den, men det er jo kun sekundær information, så jeg kan ikke garantere at det er korrekt. mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest amatør
KBH-M skrev, for 4 timer siden:

Tak for jeres indspark - hun underskriver sig som Nadia, men hvis I mener den er lige i skabet, så må jeg hellere tage kontakt til hende og få sat det op.

Tak :-)

Du kan jo bare være direkte og spørge hende om hun er den tidligere Dalya. mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg
amatør skrev, den 25.6.2021 at 11:58:

Du kan jo bare være direkte og spørge hende om hun er den tidligere Dalya. mvh

Det gjorde jeg så og dét fik jeg ikke point for - og samtidig også et mindre reprimande for, at hun ikke ville nævnes her.

Så jeg er tilbage ved firkant ét, nogle andre bud?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest amatør

Interessant. Så den eneste måde at finde ud af det, er at en af os som har besøgt hende før, besøger hende igen.

Det lyder dog umiddelbart ikke som hende, hun var sød og rar, og pragmatisk, så jeg har svært ved at forestille mig at hun skulle blive sur over at blive spurgt.

Mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu hedder hun Nadia i annoncen….
Jeg vil stadig holde på at det IKKE er Dalya fra Bagsværd.
Tjekkede lige min tlf og det er heller ikke samme nr…. Det kunne selvfølgelig være jeg egentlig lige skulle prøve at skrive på det nummer jeg har til Dalya om hun har tid:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ønsker ikke debat om sin navn herinde. 
Jeg har lige besøgt hende. Virkelig sød kvinde, dog til den lidt store side, skal man være obs på. 
Til gengæld en indlevelse som man ikke finder mange andre steder. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pandaen
Dinner_at_the_y skrev, for 12 timer siden:

Hun ønsker ikke debat om sin navn herinde. 
Jeg har lige besøgt hende. Virkelig sød kvinde, dog til den lidt store side, skal man være obs på. 
Til gengæld en indlevelse som man ikke finder mange andre steder. ;)

Tak for info.
Jeg ved det kan være svært, men når du siger “lidt til den store side” hvad tænker du så? 
Hvor gammel tro du hun er?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pandaen skrev, for 2 timer siden:

Tak for info.
Jeg ved det kan være svært, men når du siger “lidt til den store side” hvad tænker du så? 
Hvor gammel tro du hun er?

Velbe. 
Hun er robust, buttet eller deromkring. 
Fast krop, dig. Dejlige babser, men der er lidt sul på frontklappen. ;)

Fisk, aner det ikke, men tæt på 50 er mit bud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...