Hop til indhold

Recommended Posts

Så lykkedes det alligevel at besøge skønheden. Om det er hende på billederne er jeg i tvivl om, men ellers er de meget vellignende.

https://annoncelight.dk/showad/320316

Hun er nok i de fleste mænds øjne en ren skønhed....vel omkring 1.68 høj uden så meget som ét gram fedt for meget på kroppen. Så ja, hun har en meget flot atletisk og spændstig krop. Jeg syns hun er for lys til at være mulat, men dog en smule mørkere end billederne som jeg husker. Og lad mig sige med det samme.....selvom jeg besøgte hende relativt tidligt på dagen var hun fuldt stylet og duftede rigtig godt - og meget. Så hvis man tager direkte tilbage til konen, så går det nok galt ;-) . Nå men fik lavet den her aftale via mail, da hun kun har dette og WhatsApp. Noget besværligt men det gik. Mødte op på adressen som er ny for mig, og blev lukket ind. K an afsløre det ligger privat i skibhuskvarteret. Lokalat fint og flot med et kæmpe spejl lige over sengen. Der var dog så mørkt at jeg måtte bede hende lukke lidt mere lys ind, for overhovedet at ha en chance for at se hende. Hun startede med et lille kram og viste at hun var berøringsvillig. Kunne godt li at få slikket de små frække bryster. Efter lidt kælen på med gummi og et dejligt blow med de store fyldige og flotte læber hun har. Så røg hun op i revers cowgirl og det gjorde hun udemærket. Så missionær og doggy til sidst. Hun ville ha jeg skulle komme i kondomet. Vi havde dog heller ikke aftalt andet så fair nok, men man har jo lov at spørge undervejs :-). Alt i alt en god gang sex, men jeg var dog ikke helt oppe at ringe over hende. Om det skyldes at jeg er for gammel til hende ved jeg ikke. Jeg syns bare ikke sexen var helt så kinky som jeg havde håbet, men igen det kan jo være kemi. Jeg vil også sige at jeg normalt ikke er til den type kvinde, så skulle hun ha været 15-20 cm lavere. Så det var nok lidt en kombination af det hele måske. Pigen isoleret set er der ikke noget at udsætte på, og hun er som sagt nok en skønhed for de fleste....og smuk er hun da bestemt også - nok lidt for smuk til mig.

Jeg tror ikke jeg kommer igen, men vil da alligevel give hende en anbefaling hvis man er til meget smukke unge kvinder. Hun tilbyder efter annoncen lidt af hvert, så det skal man jo bare sørge for at aftale. Jeg ville gerne ha haft  15 min, men jeg kunne få 20 for 700. 1000 for en halv time og 1500 for en time sagde hun. Dertil kommer sikkert det ekstra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror, hun er 1,75 høj. En ægte skønhed. Lange ben. Måske 23-25 år gammel. Dejligt blow. Hendes kropscreme lugter meget. Jeg lugtede som hende i mange timer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ham der gutten skrev, for 12 timer siden:

Hvordan med sproget? Kan hun engelsk/dansk?

I hvertfald ikke dansk. Vi kommunikerede på engelsk i mailen. På stedet sagde hun nu ikke meget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...