Hop til indhold

Baangann, Randers

Featured Replies

Skrevet

Hej.

I dag var jeg på lidt research i Randers og mit besøg denne gang var ved Baangann, hvor jeg fik oplyst priser på div. ydelser. Vi blev hurtigt enige om fuld pakke til 1.000. Blev henvist til det bageste lukkede rum, hvor jeg blev betjent af Ja-Ja eller noget i den retning. Hun fortalte, at hun var 31 år, :? men virkede faktisk lidt ældre...En ok pige med store bryster og en god indledende olie-massage. :P Herefter BJ og så på med kondomet og derefter god sex i flere stillinger. 8-)

Hun fortalte, at hun rejser tilbage til Thailand næste fredag for at gøre karriere på en bar i Phuket. Hun påregner dog at komme tilbage til Danmark om et halvt års tid..

Den anden pige - navn ukendt - var ikke så køn som Ja-Ja, men alligevel acceptabel.

Da jeg forlod stedet, fik jeg oplyst, at der kommer en afløser om ca. 14 dage, men hendes alder og udseende vidste de ikke noget om endnu :o :o

Skrevet

Hej Alborg - tak for dit fine indlæg

På din anbefaling prøvede jeg Baangaan. Har gået forbi der flere gange men jeg synes det ser lidt snusket ud! Ved nærmere eftersyn så er der aldeles pænt og nydeligt.

Jeg mødte JaJa som havde sidste dag, ærgerligt nok!

Hun viste mig ind i det bageste lokale, hun kom ind i en let påklædning der ikke lod meget tilbage til fantasien!! Spurgte hvor jeg havde ondt, jeg sagde jeg blot ville have massage, da jeg synes tingene skal udvikle sig alt efter om der er kemi.

En halv times middelmådig massage med god snak og voksende kemi, så kom vendetid! Lille mand var ganske upåvirket, jeg tænder ikke så let længere. Lidt skuffet gik hun igang, efter lidt tid, kom forslaget, "I make you hot?" - "how and how much?", "Every thing for 1000". Okay lets see what you can do,

Hun smed det lille hun havde på og satte sg på knæ foran mig og gav mig et fortryllende BJ, efter lille mand var blevet interesseret lagde hun sig med spredte ben på briksen, jeg suttede hende til hun blev rigtig hot, satte mig så mellem hendes ben, fik kondom på og trængte op i hende, hun pegede på et spejl på væggen, hvor jeg kunne se, hvordan jeg kneppede hende, det var ganske frækt.

Efter god sex sagede hun, I make you come og satte sig på knæ foran mig og med en kombination af hj og bj holdt hun sit ord så jeg sprøjtede dejligt ud over hendes flotte bryster.

Det var alle pengene værd. Surt hun sidder i Thailand nu.

Meen jeg skal vel checke hendes efterfølger ud. Lad os høre her på sitet, hvis der er nogle oplevelser, før jeg når derned igen

Hej.

I dag var jeg på lidt research i Randers og mit besøg denne gang var ved Baangann, hvor jeg fik oplyst priser på div. ydelser. Vi blev hurtigt enige om fuld pakke til 1.000. Blev henvist til det bageste lukkede rum, hvor jeg blev betjent af Ja-Ja eller noget i den retning. Hun fortalte, at hun var 31 år, :? men virkede faktisk lidt ældre...En ok pige med store bryster og en god indledende olie-massage. :P Herefter BJ og så på med kondomet og derefter god sex i flere stillinger. 8-)

Hun fortalte, at hun rejser tilbage til Thailand næste fredag for at gøre karriere på en bar i Phuket. Hun påregner dog at komme tilbage til Danmark om et halvt års tid..

Den anden pige - navn ukendt - var ikke så køn som Ja-Ja, men alligevel acceptabel.

Da jeg forlod stedet, fik jeg oplyst, at der kommer en afløser om ca. 14 dage, men hendes alder og udseende vidste de ikke noget om endnu :o:o

Skrevet

Hej Hvor i Randers ligger det ?

st voldgade 18 kld randers

Skrevet

st voldgade 18 kld randers

St. Voldgade 18 kld

Randers C

81 91 65 22

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg var forbi dette sted igår eftermiddags.

Blev uden så meget snak guidet ind ved den første briks. Blev lidt skeptisk, da dette "rum" kun blev adskilt af et lagen.

Jeg blev bedt om at smide tøjet og massagen begyndte - en dejlig dyb og hård massage som løste en masse spændinger (1,5 time 450,-).

Midt under denne massage kom en kvindelig kunde ind i "rummet" ved siden af og eftesom der kun var stof i mellem kunne jeg hører hele deres samtale. Samtidig troede jeg også, at dette ville betyde, at der ingen "ekstra service" ville blive tilbudt. Dog blev der efter massagen var slut hvisket i mit øre, om jeg ville have mere (HJ 600,-) - meget gerne! :D

Jeg blev guidet ind i det bagerste rum og den kære thaipige begyndte at kæle for banditten. Kunne godt tænke mig mere og spurgte derfor om der var mere på menuen. Jeg kunne få et BJ (900,-) men hun kunne desværre ikke tilbyde mig den fulde pakke, da hun netop lige havde fået sit menstruation.

Dog havde hun en veninde ude bagved, som var frisk, hvilket var helt okay for mig.

Jeg var godt nok spændt på, hvem der ville komme ind, da jeg ikke havde set andre da jeg kom til stedet. Jeg blev dog positiv overrasket, da en et lille nips af en thaigodte kom ind og smed tøjet. Hun har været omkring de 40, med en lækker gylden krop og kønt (lidt "brugt") ansigt.

Hun smilte sødt til mig og tog fandt mellem benene og spillede/suttede den stiv hvorefter der kom gummi på. Undervejs havde hun ført min hånd til hendes røv, som jeg kærtegne med fornøjelse.

Efter et par minutter, da pikken var i fuld flor, hoppede hun op på briksen og gled ned over mig.

Synes det var lidt hurtigt, at hun opgav sutteriet og troede det samme ville gælde knepperiet, men nej, det var nærmest som om at hun bare hellere ville have pik og hoppede ivrigt på mit stive lem, samtidig med at hun tog på sig selv.

Jeg lå godt og hendes arbejde var yderst behageligt, så jeg ønskede ikke andre stillinger. Da jeg lakkede mod enden opfattede hun det med det samme og bankede underliv i bund over min pik og lavede 8-tals bevægelser, hvilket medførte at en fantastisk orgasme for mit vedkommende - wow!

Dette blev hun ved med et godt stykke tid, til hun kunne mærke at der ikke var mere liv i mig.

Intet tidspres eller mangel på engagement hos hende :)

Jeg endte med at give 1000,- for hele pakken, som for mit vedkommende inkluderede 1,5 times massage samt et kort HJ + grams på en thaipige (patter) og HJ, BJ og samleje af en anden.

Så man kan næsten kalde det en 3kant for 1000,-

• 2 weeks later...
  • 3 months later...
Skrevet

jeg var forbi baangann her i for middag jeg kommer der aldrig igen. Havde aftalt en time efter 10-15 minutter færdig og ud af døren igen. Betalingen der skulle jeg have penge tilbage fordi jeg ikke havde aftalt beløb der måtte jeg også bede om at få tilbage ellers havde de beholdt dem. Jeg har været der tre gange første, sidste og eneste gang

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.