Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Eroguide.

Nu er det min tur til at komme med en lille anmeldelse, lad os se om jeg kan finde ud af det :)

Jeg var forbi Silkeborgvej 132 kld tror Stedet hed Arunratsamee eller sådan noget. igår ved 10.30 tiden, bestilte 1 times thaimassage, pigen var omrking de 30-35, moden kvinde der har en okay krop med piercing i navlen :P

Hun startede med at køre blidt massage, hvor efter det blev hårdere og hårdere der kom nogle ordentlige tryk på de ømme punkter undervejs, jeg synes hun klarede massagen fint. hun var meget sød og snakkesalig, hendes engelsk var til at forstå.

Efter en halvtime blev jeg bedt om at vende mig, derefter fjernede hun håndklæden og begyndte og massere indelåret og de intime zoner rigtig godt det var rigtig dejligt, hun begyndte og smile da jeg fik stiv pik og spurgte om lille fætter også skulle have massage.

Ja tak sagde jeg, 600 sagde hun for blow og handjob takkede ja, da hun var igang kunne jeg ikke ladevære med at spørge om hvad et knald kostede 1000 sagde hun, fik dog lidt rabat :) fik kondom på også begyndte hun med at sutte rigtig dejligt, desværre kan jeg ikke holde i langtid :( så efter en omgang doggy-style kom jeg..

Jeg synes hun var rigtig sød, kommer der hen igen det er sikkert. Da jeg var på vej ud hilste jeg på ejeren, hun så fandme godt ud hende vil jeg gerne prøve til næste gang.. Nogle der har været der og ved om ejeren også giver massage?

Kom til at skrive den i det forkerte område, den skulle under thaimassage jylland sorry for that!

Alt forladt og ak for anmeldelsen. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

God anmeldelse tak for den.

600 for både blow og HJ er lavpris - når så pigen er sød pæn og lettere moden så frister det. De 1000 er standard for byen, og billigt synes jeg. Det giver mulighed for at give lidt mere for at vise at man var glad for samværet :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tirsdag havde jeg også fornøjelsen af at være i kælderen på Silkeborgvej 132. Det var umuligt at google et tlf.nummer men jeg tog chancen og blev hurtigt lukket ind.

Nong som Yarrak også besøgte fik fornøjelsen af at mosle rundt med min krop...

God massage hvor hun gjorde sig ekstra umage de ømme steder bare jeg gav lidt lyd fra mig, plus hun kunne mærke mine punkter/myoser.

45 min massage uden antydning af noget som helst, så jeg kunne bare slappe af og nyde massagen.

Meeeen lidt let massage på inderlårene og min begejstring kunne ikke skjules. Sagde ja tak til et HJ men dette blev udvidet til spansk med BJ og det var slet ikke så ringe endda :lol:

Blev tilbudt et bad som afslutning og var vel ude efter 5 kvarter. Fik et nr til Nong hvis jeg skulle have lyst til at komme igen, og det sker formentligt :twisted:

Mødte også ejeren, er ikke helt enig med Yarrak, jeg tror jeg holder mig til Nong næste gang også.

OBS: Hvis man Googler Arunratsamee, så kan man finde et tlf. nummer, men det er til en dansk dame der er rimelig træt af at høre brunstige mænd der ønsker massage... :lol: jeg ringede to gange til hende - LOL

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med de positive omtaler, måtte jeg bare opleve stedet, selvom jeg oftest er blevet skuffet på de forskellige thaisteder, men jeg syntes, jeg trængte til lidt forkælelse, så jeg tog et bad og kørte afsted.

Døren blev åbnet af en lille frækkert på max 150 cm i ultrakort leopard kjole, sikkert købt skråt overfor på den anden side af vejen.

Hun viste mig vej ind til et lille rum med en stor madras på gulvet, og lod mig være alene, mens jeg afklædte mig. Hun kom ind kort tid efter, satte sig på mine ben, og gav mig et par klap på ballerne, hvilket ikke gjorde forventningerne mindre ...

Hun gav en super god massage, vel nok det bedste jeg har prøvet sådan et sted. Først ryggen mens hun stadig sad på mine ben. Hun sørgede hele tiden for at jeg kunne mærke hendes skridt mod mit ene ben, men jeg kunne dog ikke vurdere, om hun havde trusser på eller ej. Så fik armene en tur, mens hun sad ved siden af mit hoved. Først på den ene side, og så den anden. Hun "viste" dog ingenting. Ned på mine ben igen, og en omgang af baller og lår, desværre uden frække strejf, og herefter læggene og fødder.

Turn around, sagde hun så. og i samme sekund spurgte hun om "den der" også skulle have massage. Ja tak svarede jeg, og hun tog lynhurtigt den lille kjole af, så hun kun havde en meget lille g-streng på, og smurte lidt olie på de store velformede bryster med mørke stive brystvorter. Hun kørte lidt op og ned med brysterne på mit voksende lem, mens hun kiggede mig frækt i øjnene. Snart havde hun den i munden, og skiftede mellem fransk, spansk og svensk. Stor pik sagde hun, og ja den havde vel nærmest vokset sig til en størrelse svarende til hendes underarm ...

Hun fortsatte med de skiftende "sprog", til jeg ikke kunne holde længere og sprøjtede ud på hendes bryster.

Jeg fik hendes navn og tlf.nr. og spurgte hvor længe hun ville blive her i Danmark. Six weeks. Then I'll be back, sagde jeg. Og det gør jeg helt sikkert! Det er helt klart den bedste oplevelse, jeg har haft på et thai sted. Eneste minus er, at man ikke ligger særlig godt med hovedet på madrassen, en rigtig briks er noget bedre, hvis man også skal kunne trække vejret, men det lille minus går hurtig i glemmebogen, og totaloplevelsen fylder i hukommelsen ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er i Århus, og ikke spor dumt at spørge. Silkeborgvej ligger sikkert i de fleste jyske byer ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var en tur forbi i går efter de fine anmeldelser herinde.

Jeg blev taget godt imod af Nong som jeg forsigtigt skyder til omkring de 35 og bestilte 1 times Oliemassage. Jeg blev vist ind i et rum hvor jeg tog tøjet af, og lagde mig på en stor madres, hvor jeg fik et håndklæde over numsen. Nong gik så i gang med massagen... :)

Jeg har været en del steder... Men hold da op, det var en rigtig god/hård og dybdegående massage, og hun fandt mange ømme punkter som fik ekstra opmærksomhed. Undervejs var hun nem og snakke med på rimeligt godt engelsk, og så er hun rigtig sød og kundemindet. (Samtidig ser hun rigtig godt ud). Men undervejs, er det sjovt, hvordan man ligger og tænker på, hvornår der mon kommer et strejf det rigtige sted.... Men nej, der var fuld koncentration om at udføre massagen, og det er jo også Super... :D

Tiden fløj afsted, og efter ca. 40 - 45 min. blev jeg bedt om at vende mig om. Der var jo i mellemtiden kommet godt liv i Banditten, da man havde ligget og tænkt på disse anmeldelser... :twisted: Hun grinede da hun så Bandittens begejstring, og spurgte "He need massage to". Jeg sagde ja tak, og vi aftalte en pris. Hun satte sig på knæ mellem mine ben, tog toppen af og smurte Banditten ind i olie. Hun gav sig god tid, og pirrede den, så den var sten hård. Hun brugte begge hænder forneden, suttede og kørte den frem og tilbage mellem hendes store flotte velsiddende bryster... :D Da hun kunne mærke jeg var ved at komme, fik den håndmassage, og da hun nev mig i den ene brystvorte samtidig "skød hende" lige over navle... Fantastisk... :P Hendes bemærkning: Good Boy. lol

Jeg snakkede lidt med Nong bagefter, da jeg errindrede at YARRAK skrev, at han havde set indehaverne på vej ud, og at hun så fandme godt ud. Jeg hilste også på indehaveren og Nong er klart den der ser bedst ud. Men Nong fortalte, at når indehaveren holder fri, passer hun forretningen, og får hjælp af en anden pige som arbejder i nærheden.

ommeren skrev at han fik massage af Nong ligesom JARRAK, men jeg tror ikke det er Nong YARRAK har fået massage af, men det er Nong han møder på vejen ud da hun måske passende forretningen den dag....

Ved ikke om YARRAK og ommmerne kan kaste lys over dette...

Grunden til jeg spørger er: da hun spørger om "ekstra", spørger jeg hvad man kan få, og hun siger HJ og BJ. Så jeg tror ikke Nong giver fuld pakke, men jeg er ikke sikker ,og jeg kunne ikke lide at spørge her første gang... :oops:

Er der andre der kan kastelys over dette og har nogle gode anmeldelser fra dette tidligere ikke omtalte sted... :P

Karakter 9.5 ud af 10, kommer helt sikkert igen... :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er intet problem, at få fuld pakke hos Nong (jeg fravalgte det dog). Thaipiger kan være svære, at aldersbestemme, men ud fra hendes "cv", hvor hun var meget snakkesalig, så har hun passeret 40.

Jeg kan ikke genkende det med den gode og hårde massage. Bevares - det var ikke dårligt, men slet ikke på højde med Nina's samt den mere "rene" udgave i Viby Centret.

Jeg fik overhovedet ikke massage foran - ja, altså undtaget .... og efter 45 minutter stod jeg på gaden igen.

Når jeg læser andres anmeldelser, må Nong have haft en off day da det var min tur og det kan vi jo alle have.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg giver dig helt ret Pokerface.

Jeg læser det også som om du og jeg har fået massage af Nong, mens Yarrak fik massage af enten ejeren eller Nongs "medhjælper".

Men i den gode sags tjeneste (host host) tror jeg at jeg vil undersøge tingene først i næste uge og så skal jeg gerne uddybe mere... Hvis jeg når at spørge :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi silkeborgvej idag.

Havde prøvet at ringe men uden held, så jeg tog chancen. Der blev åbnet af en sød og smilende pige og jeg blev anvist et rum med madras på gulvet.

Lagde mig forventningsfuldt ned og ventede. Ind kom en anden pige og hun virkede også ok kunne dog ikke dansk men det engelske var ok.

Startede med en god massage og skulle vende om for derefter at forhandle om hvilken ydelse der var tilgængelig. Endte med bum bum men det var der ikke meget hurra i egentligt lidt kedeligt. Og tro mig pigen så væsentligt bedre ud med tøj på. Så det det var halvskuffet jeg forlod stedet efter 55 min incl bad. Kunne måske godt tænke mig en tur med hende der lukkede op men hun virkede meget optaget af tlf. Hende jeg var sammen med hed boorh eller ca deromkring. Gentagelse ikke med hende

lidt karekterer

1 massage 7-8 ok

pigen 5

sexen 2 villle ikke engang sutte og der var ingen kemi efter jeg havde set hendes krop uden tøj

stedet ser ok ud pænt og rent kælderlokaler lille bad.

aarghh det var lidt spild af penge. kan se længere oppe i tråden at der er nogle der har været mere heldige end mig. Men idag var det en nitte jeg trak. God weekend 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm stedet skulle lige prøves igen, efter en halvkedelig omgang sidst. Der har jo mest været positive oplevelser her fra andre.

Denne gang blev jeg lukket ind i et rum med briks ( er for gammel til at ligge på gulvet.)

Bestilte en gang massage som var la la, mest bollestrejf ovs. men da det kom til hj blev det eminent godt. Pigen hed mianya eller deromkring ser godt ud lækker spændstig krop ca 26 -28 år.

Hun passer butikken da ejeren er på ferie så mon ikke jeg lige skal derned igen inden ejeren kommer hjem fra ferien. Og lige have hele pakken den krop kunne jeg sagtens se mig selv tumle med ;)

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle der har prøvet stedet fornylig? Har været forbi sidste uge. Ingen åbnede.. Ved i om de har lukket stedet?

Redigeret af YARRAK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med de positive omtaler, måtte jeg bare opleve stedet, selvom jeg oftest er blevet skuffet på de forskellige thaisteder, men jeg syntes, jeg trængte til lidt forkælelse, så jeg tog et bad og kørte afsted.

Døren blev åbnet af en lille frækkert på max 150 cm i ultrakort leopard kjole, sikkert købt skråt overfor på den anden side af vejen.

Hun viste mig vej ind til et lille rum med en stor madras på gulvet, og lod mig være alene, mens jeg afklædte mig. Hun kom ind kort tid efter, satte sig på mine ben, og gav mig et par klap på ballerne, hvilket ikke gjorde forventningerne mindre ...

Hun gav en super god massage, vel nok det bedste jeg har prøvet sådan et sted. Først ryggen mens hun stadig sad på mine ben. Hun sørgede hele tiden for at jeg kunne mærke hendes skridt mod mit ene ben, men jeg kunne dog ikke vurdere, om hun havde trusser på eller ej. Så fik armene en tur, mens hun sad ved siden af mit hoved. Først på den ene side, og så den anden. Hun "viste" dog ingenting. Ned på mine ben igen, og en omgang af baller og lår, desværre uden frække strejf, og herefter læggene og fødder.

Turn around, sagde hun så. og i samme sekund spurgte hun om "den der" også skulle have massage. Ja tak svarede jeg, og hun tog lynhurtigt den lille kjole af, så hun kun havde en meget lille g-streng på, og smurte lidt olie på de store velformede bryster med mørke stive brystvorter. Hun kørte lidt op og ned med brysterne på mit voksende lem, mens hun kiggede mig frækt i øjnene. Snart havde hun den i munden, og skiftede mellem fransk, spansk og svensk. Stor pik sagde hun, og ja den havde vel nærmest vokset sig til en størrelse svarende til hendes underarm ...

Hun fortsatte med de skiftende "sprog", til jeg ikke kunne holde længere og sprøjtede ud på hendes bryster.

Jeg fik hendes navn og tlf.nr. og spurgte hvor længe hun ville blive her i Danmark. Six weeks. Then I'll be back, sagde jeg. Og det gør jeg helt sikkert! Det er helt klart den bedste oplevelse, jeg har haft på et thai sted. Eneste minus er, at man ikke ligger særlig godt med hovedet på madrassen, en rigtig briks er noget bedre, hvis man også skal kunne trække vejret, men det lille minus går hurtig i glemmebogen, og totaloplevelsen fylder i hukommelsen ...

Hej Julius

 

Jeg havde selv fornøjelsen af hendes kyndige hænder, mund og bryster engang primo august.

For mig var det absolut det bedste besøg hos en thai massør nogensinde.

 

Du skriver at du fik hendes navn og tlf. nr. - er det noget du vil dele lidt ud af ? ([email protected]).

og ved du i øvrigt om hun evt. er eller kommer tilbage til Danmark ?

 

Jeg har besøgt stedet primo december i år, og det var bestemt ikke nogen fornøjelse. Så jeg savner hende den lille lækre modne kvinde i leopardkjolen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Julius

 

Jeg havde selv fornøjelsen af hendes kyndige hænder, mund og bryster engang primo august.

For mig var det absolut det bedste besøg hos en thai massør nogensinde.

 

Du skriver at du fik hendes navn og tlf. nr. - er det noget du vil dele lidt ud af ? ([email protected]).

og ved du i øvrigt om hun evt. er eller kommer tilbage til Danmark ?

 

Jeg har besøgt stedet primo december i år, og det var bestemt ikke nogen fornøjelse. Så jeg savner hende den lille lækre modne kvinde i leopardkjolen.

 

Helt enig i at det er den bedste oplevelse nogensinde hos en thai!

Hendes navn er Nong, men jeg har desværre ikke hendes nr. mere, og ved ikke om hun er i Danmark eller kommer igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal høre om nogle der har et Tlf nr til stedet? Vil gerne se om de har nogle nye piger.

Ifølge deres visitkort er nummeret 91992069.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig i at det er den bedste oplevelse nogensinde hos en thai!

Hendes navn er Nong, men jeg har desværre ikke hendes nr. mere, og ved ikke om hun er i Danmark eller kommer igen.

 

Øv øv øv

 

Jeg har lige ringet og spurgt efter Nong, og massage-mutter kunne sagtens huske hende, men kunne desværre oplyse, at hun var i Thailand nu, og at der ikke var planer om at hun kom igen.

 

Shit :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa

Jeg var forbi i dag og fik rigtig god massage, af en lidt ældre kvinde

Jeg har intet at klage over mht. massage og såmænd heller ikke det efterfølgende hj, men jeg tror sku de genbruger deres håndklæder, jeg var den første i dag, men hun smed bare håndklæderne over på radiatoren - så jeg kommer ikke igen!!

 

VH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...