Hop til indhold
Ledelsen

Stønner højt og dirty talk

Recommended Posts

Er der nogle der kender nogle piger der er højlydte i sengen og kam dirty talk uden det lyder alt for skuespil agtigt - kunne godt tænke mig en hvor der blev stønnet så højt at naboerne blev bekymret

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ledelsen skrev, for 2 minutter siden:

Er der nogle der kender nogle piger der er højlydte i sengen og kam dirty talk uden det lyder alt for skuespil agtigt - kunne godt tænke mig en hvor der blev stønnet så højt at naboerne blev bekymret

Kan jeg godt forstå. 
Havde engang en kæreste der opfyldte ovenstående mht stønneri, hvor jeg fik kommentarer fra en pige der boede et par lejligheder væk, ret frækt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Vica Velvet er mit bedste bud.. Hun er at finde hos Seduction Girls ved jeg.. Generelt så hvis det er "æd mig" sex man leder efter så det hende mit bud ville falde på.. 

Hende må jeg altså snart prøve, med alle de gange jeg har set dig beskrive hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 13 minutter siden:

Hende må jeg altså snart prøve, med alle de gange jeg har set dig beskrive hende. 

Hun kan også noget.. Det intenst:P.. 

Nu møder man heller ikke så mange nye i PD som når man arbejder på klinik.. Så må man ty til de gamle kendinge:lol:.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 3 timer siden:

Har du set der spørges på Sjælland/kbh?

Nu mener jeg at eventyrpiger holder til på Sjælland, mellem Ringsted og Sorø !

Del dette indlæg


Link til indlæg
natdyr skrev, for 2 timer siden:

Nu mener jeg at eventyrpiger holder til på Sjælland, mellem Ringsted og Sorø !

Ifølge deres hjemmeside er det i Fjerritslev 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vica Velvet
JenniferRomantica skrev, for 17 timer siden:

Vica Velvet er mit bedste bud.. Hun er at finde hos Seduction Girls ved jeg.. Generelt så hvis det er "æd mig" sex man leder efter så det hende mit bud ville falde på.. 

Jeg tror ikke der er mange som er blevet forvist fra visse værelser i saunaen, som mig ! Eller har fået skideballer for bare, at være højlydt! :biggrin: syntes dog jeg er blevet bedre med alderen, altså syntes jeg :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vica Velvet skrev, for 3 minutter siden:

Eller har fået skideballer for bare, at være højlydt! :biggrin: 

Det burde ikke udløse en skideballe, men en applaus. Mon ikke at der også er et lille element af misundelse fra dem, der giver dig skideballen? ;-) 

Det er altså ret frækt, når der for alvor kommer lyd på. Eneste “ulempe” er bare, at jeg selv bliver så mega ekstra liderlig af det også og tænker “nu-skal-hun-fanme-ha-pik-ska-hun” og derfor kommer alt for hurtigt. Men det kan man vel øve sig i ikke at gøre? ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 39 minutter siden:

Det burde ikke udløse en skideballe, men en applaus. Mon ikke at der også er et lille element af misundelse fra dem, der giver dig skideballen? ;-) 

Det er altså ret frækt, når der for alvor kommer lyd på. Eneste “ulempe” er bare, at jeg selv bliver så mega ekstra liderlig af det også og tænker “nu-skal-hun-fanme-ha-pik-ska-hun” og derfor kommer alt for hurtigt. Men det kan man vel øve sig i ikke at gøre? ^_^

Aaalltsååå når man lejer et sted der ikke er normalt anvendt til formålet sååååå:P:ph34r:.. 

Heldigvis vidste jeg at Seduction Girls havde fået installeret lydsikring inden jeg anbefalede Vica stedet:ph34r::lol:.. Eller kom det efter:P(eftertænksom smiley).?!

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vica Velvet skrev, for 50 minutter siden:

Jeg tror ikke der er mange som er blevet forvist fra visse værelser i saunaen, som mig ! Eller har fået skideballer for bare, at være højlydt! :biggrin: syntes dog jeg er blevet bedre med alderen, altså syntes jeg :lol:

Jaaa 4'eren var nok ikke der du blev installeret mest:lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vica Velvet
Den_glade_amatør skrev, for 1 time siden:

Det burde ikke udløse en skideballe, men en applaus. Mon ikke at der også er et lille element af misundelse fra dem, der giver dig skideballen? ;-) 

Det er altså ret frækt, når der for alvor kommer lyd på. Eneste “ulempe” er bare, at jeg selv bliver så mega ekstra liderlig af det også og tænker “nu-skal-hun-fanme-ha-pik-ska-hun” og derfor kommer alt for hurtigt. Men det kan man vel øve sig i ikke at gøre? ^_^

Jeg tror jeg skræmte nogle gæster væk i ny og næ 

uhu! Man kan øve sig i alt, jeg øver mig stadig i, at være stille når det kræves! Men altså, hvad kan jeg sige når musikken spiller :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...