Hop til indhold
cockycockysuckysucky2

Er det noglesinde ÆGTE følelser en GP har for en kunde?

Recommended Posts

En som er gået fra at være kunde til at være en "ven". 

Er det noglesinde ægte følelser fra GP´ens side, eller handler det kun om penge? (Er det hele bare rent skuespil fra deres side, en oscar værdig præstation må man sige)

 

Btw, min egen historie er at jeg nu har kendt den samme gp i næsten 5 måneder og vi skriver sammen næsten dagligt. Hun ved jeg har penge og jeg har før købt flybilletter til hende, gaver og sendt cool cash. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej dig.. 

Altså, som udgangspunkt synes jeg at det er sund fornuft, at en GP gør det for pengenes skyld. Den dag du trækker stikket økonomisk finder hun sku nok en anden.. 

Det er også faren ved vores lille leg - pigerne kan være meget overbevisende om at man er den eneste ene (særligt sukkerpigerne), mens de knalder med gud og hver mand... Det er bare sådan spillet er. 

Det sagt kan en gp vel få følelser ligesom alle andre. I teorien kan hun sagtens være oprigtig, men helt ærligt, hvis du stadig giver dyre gaver osv. Er det nok nærmere et sukkerforhold i har.

Men det kan være svært at adskille følelser fra praktiske økonomiske fordele. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

så er jeres forhold vel bare gået over til at blive er sugar-forhold. Du er blevet daddy 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Roger Rabbit

Ja. Jeg mødte for snart 25 år siden en kvinde til en fest. Vi svingede ret godt sammen, og vi fandt ud af, at vi tilfældigt havde mødt hinanden på en klinik, hvor jeg besøgte en anden pige. Efterfølgende besøgte jeg hende regelmæssigt til sex og gensidig fornøjelse på klinikken. Besøgene inkluderede gysser og ind i mellen en ekstra pige. 
Efter et halvt års tid på den måde begyndte vi at date. Først lidt hyggemiddage med god mad - og faktisk ingen sex. Sådan gik det en sommer over indtil det endte med sex på en udlandsrejse. Det udviklede sig til et regulært forhold med masser af god sex og andre aktiviteter - og ofte også med at sove sammen uden sex. Der var i den fase ikke gysser mellem os ud over, at vi delte nogle udgifter og i øvrigt ikke skelede til hvem, der betalte hvad. 
Sådan gik det et års tid, hvorefter vi delte adresse, økonomi, venner og familier i fem års tid. Hun tog i perioder vagter på klinik eller p/d, og jeg havde friheden til at dyrke sex med andre. Vi var åbne og delte vores gode og dårlige oplevelser - og når lysten meldte sig, delte vi også en pige eller to. 
Vi danner ikke par i dag, men ses næsten hver uge.

Så jo. Det kan hænde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
cockycockysuckysucky2 skrev, for 44 minutter siden:

Hun ved jeg har penge og jeg har før købt flybilletter til hende, gaver og sendt cool cash. 

Det lyder godt nok som du har fundet dig en der har fået vaske ægte følelser.. Altså for din tegnebog.

Der kan sikkert være få tilfælde hvor der måske kommer følelser indover, dog i 99% af tilfældene når du lukker døren bag dig så kommer der en ny "eneste ene" "daddy" efter dig

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Roger Rabbit
MKhouse skrev, for 2 minutter siden:

Det lyder godt nok som du har fundet dig en der har fået vaske ægte følelser.. Altså for din tegnebog.

Der kan sikkert være få tilfælde hvor der måske kommer følelser indover, dog i 99% af tilfældene når du lukker døren bag dig så kommer der en ny "eneste ene" "daddy" efter dig

 

 

Jeg er helt bevidst om, at det har været et helt unikt og heldigt forhold. Og taknemmelig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er af den overbevisning at jeg efterlader samtlige gpére håbløst forelskede når jeg lukker døren bag mig. 

Ville bare ønske det var i mig. 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min seneste kone var ualmindeligt intresseret i mine penge. Og hun var altså ikke GP - ikke mig bevidst i hvert fald.

Penge er nok en temmelig vigtig størrelse i de fleste forhold; i GP-sammenhæng er det bare lidt mere up in your face. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var åben overfor at kunne finde den eneste ene blandt mine gæster, da jeg var aktiv. På en måde brugte jeg de betalte seancer til at mærke efter i mig selv om jeg kunne være et match for gæsten og omvendt. Men kun hvis de selv var single. Jeg havde ikke rigtig tid til at date på normal vis med arbejde og bijob og fritids interesser. Så mit bijob blev også til en slags mulighed for at finde kærligheden. 

Og det skete.  <3 Efter nogle år som betalings domina endte jeg med at blive kærester med en  gæst. Det startede med at jeg mærkede fysisk tiltrækning, men lod mig ikke mærke med det ( da seancen ikke bestod i sex, men teasing). Jeg håbede inderst inde at han ville komme igen. Det gjorde han. Denne gang med masser af personlige gaver. Og den følgende gang blev der udvekslet telefonnumre. Den 4. gang inviterede jeg ham hjem til mig. Han betalte for en time, men endte med at blive og sove og lige der besluttede jeg mig for at blive hans kæreste. :) heldigvis var han enig <3

Kærligheden findes overalt. Man skal bare være åben overfor den, så ligger den på lur. :)

Men man må ikke forvente at det sker. For en sex arbejder leder vel normalt ikke efter kærligheden blandt sine gæster. At jeg var åben for muligheden er nok heller ikke det gængse. Men for mig var pengene ikke den primære drivkraft i mit bijob. Det var eventyret og oplevelsen samt muligheden for at udleve nogle særlige sider af mig selv. 

De følelser jeg havde for mine gæster var altid ægte interesse og ægte lyst til at lære dem at kende og tage dem med på en rejse ind i deres egen seksualitet. Følelsen af oprigtig interesse var altid ægte fra min side. For der findes ikke noget mere interessant end det menneskelige sind. <3

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg


Link til indlæg
cockycockysuckysucky2 skrev, for 9 timer siden:

En som er gået fra at være kunde til at være en "ven". 

Er det noglesinde ægte følelser fra GP´ens side, eller handler det kun om penge? (Er det hele bare rent skuespil fra deres side, en oscar værdig præstation må man sige)

 

Btw, min egen historie er at jeg nu har kendt den samme gp i næsten 5 måneder og vi skriver sammen næsten dagligt. Hun ved jeg har penge og jeg har før købt flybilletter til hende, gaver og sendt cool cash. 

Jeg ved, det er uklog at jeg igen taler i stor forsamling fra mine følelser<3

Ja, det er meget inviduelle hvordan man reagerer sig - og har følelsen for sine kunder. Det er en af de ting, jeg har følelser  for en kunde og en ven, er opmærksomhed en. Hvor jeg netop kan vise min kærlighed gennem handlinger — og hvis jeg har forstået dit indlæg. 
 

Is giving important ? Yes, it’s. But you can’t put the price on love <3 Nej, det vil direkte useriøst ! 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

You ask about how the girls react. I don't know, I would be the other part in such an relation and I can only give comments from my side.

It happens, there can be mutual feelings and love between a customer and a working girl. You can find stories here on Eroguide and other places. My personal experience also tells me that it happens, not often but it happens. Love is possible everywhere.

Trust your feelings and respect the woman! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan jo ske.
Var for mange år siden på besøg ved et nu nedlagt bordel sammen med en kammerart. 
Jeg selv skulle ikke noget, jeg turde ikke så jeg sad og ventede i køkkenet men min kammerart fik en tur. Da de var færdige kom hun med ud i køkkenet og hilste på mig, sidenhen chatttede vi på scor.dk og jeg endte med at være kæreste med hende i nogle år. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Jeg tror på at der kan være følelser indblandet, men du må også være ærlig over for dig selv og finde ud af om det er “dig” eller “kunden” hun har følelser for.

kender hun dig, og kender du hende ? Har i været ærlige over for hinanden, eller er forholdet startet med nogle små hvide løgne, og hvis kan det så holde til sandheden ?

der er kun en måde at finde ud af det på, det er ved at løbe linen ud, og se hvad der sker.

Ville jeg selv gøre det, ja, har gjordt det tre gange, og tredje gang var lykkens gang, har afholdt kobberbryllup, og regner også med at få sølvbryllup om få år, på trods af lidt små hvide løgne, rundt omkring. Da jeg for en del år siden lige pludselig stod uden arbejde, og en væsentlig reduceret indtægt, fandt jeg ud af at hun ikke havde taget mig for pengenes skyld, for det var hende der var hoved forsørgeren i 6 mdr.

man lever kun en gang, og det er trods alt kun penge, og der er ingen lommer i dit sidste sæt tøj, gå efter det som du vil have, tag de slag som det måske kan give og nyd alt det gode som også vil komme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
cockycockysuckysucky2 skrev, for 12 timer siden:

Er det noglesinde ægte følelser fra GP´ens side, eller handler det kun om penge?

JA! 
Det er det altså. 
Jeg tror bare du ikke helt kan sammenligne det med almindelige relationer hvor der ikke er penge imellem jer. Det er helt anderledes på rigtigt mange måder. Fra begge sider. 

Jeg kan naturligvis kun svare for mig selv i detaljer. Men jeg kender relativt mange kvinder der er eks-sexarbejdere som er gift eller samlevende med mænd de har mødt som glædespiger. Det sker altså. Måske ikke så ofte, men det er ikke super sjældent. 
Er det intentionen fra starten at man "fisker efter sin næste kone" på et bordel, vil jeg dog gætte på at chancen for succes er ret lille. Vi kan fornemme det ret hurtigt, og har nok en tendens til enten at udnytte det eller at trække os, alt efter hvem vi er som mennesker.

For mit eget vedkommende er jeg faktisk mere eller mindre små-forelsket i flere af mine faste gæster. 
Jeg har med årene lært at blive god til at "slå det fra" når vi ikke er sammen. Det hjælper så også at jeg måske et par dage eller en uge efter er sammen med en anden jeg også er mere eller mindre små-forelsket i. 
For nogles vedkommende kan det vare et par dage. Andres et par timer. Ganske få er jeg lidt lun på hver dag, og en enkelt eller to sms'er jeg også med jævnligt om andre ting end lige at kyssebolle. 
Jeg er polygam af natur. Måske netop derfor er det den HELT rette hylde jeg er på som hobby-elskerinde. Det går aldrig helt så galt (længere) at jeg fortaber mig så meget i en betalende elsker at jeg begynder at overveje at stoppe eller have et monogamt forhold... Gud bedre det! Selverkendelse er kommet med alderen for mig. 

Det skønneste er da at man er forelsket når man er sammen og lige sådan har en smule kontakt imellem man ses. Bare lidt for at holde gløderne varme. 
Ja, det kan være ægte. 

Jeg tænker dog også at der er en del kvinder der er rigtigt gode til at spille skuespil fordi det økonomiske aspekt er livsvigtigt for dem. 
Men... hvem siger at det ene udelukker det andet? 

Følg din mavefornemmelse. Inderst inde ved du måske godt allerede om det er fugl eller fisk eller midt imellem ;) 

Kærligst, 
Eva <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 8 timer siden:

Jeg er af den overbevisning at jeg efterlader samtlige gpére håbløst forelskede når jeg lukker døren bag mig. 

Ville bare ønske det var i mig. 

Jeg er lidt håbløst forelsket i dig allerede, og vi har ikke engang været bag en lukket dør sammen :D 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
cockycockysuckysucky2 skrev, for 23 timer siden:

Er det noglesinde ægte følelser fra GP´ens side, eller handler det kun om penge? (Er det hele bare rent skuespil fra deres side, en oscar værdig præstation må man sige)

Naturligvis kan der opstå ægte følelser, vi er helt almindelige mennesker, ikke maskiner. Det kan være følelser som i gode relationer til kunder, omsorg, venskab, forelskelse og kærlighedsforhold. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
cockycockysuckysucky2 skrev, den 23.6.2021 at 13:05:

En som er gået fra at være kunde til at være en "ven". 

Er det noglesinde ægte følelser fra GP´ens side, eller handler det kun om penge? (Er det hele bare rent skuespil fra deres side, en oscar værdig præstation må man sige)

 

Btw, min egen historie er at jeg nu har kendt den samme gp i næsten 5 måneder og vi skriver sammen næsten dagligt. Hun ved jeg har penge og jeg har før købt flybilletter til hende, gaver og sendt cool cash. 

Lyder smukt.. prøv at gemme dine penge væk,så finder du ud af om jeres daglige kontakt stopper

Tænker at her op imod ferien er der meget kontakt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 18 timer siden:

JA! 
Det er det altså. 
Jeg tror bare du ikke helt kan sammenligne det med almindelige relationer hvor der ikke er penge imellem jer. Det er helt anderledes på rigtigt mange måder. Fra begge sider.

 

Liv skrev, for 8 timer siden:

Naturligvis kan der opstå ægte følelser, vi er helt almindelige mennesker, ikke maskiner. Det kan være følelser som i gode relationer til kunder, omsorg, venskab, forelskelse og kærlighedsforhold. 

Tak!

Jeg mener det er umuligt at være så tæt på et andet menneske uden der er følelser af een eller anden art.

Jeg oplever det lidt som det amerikanerne kalder 'friendship with benifit' men lidt dybere end det måske, især hvis det er en pige jeg har snakket en del med ... 

Jeg kan godt lide når jeg efter lang tid skriver til en pige jeg har besøgt en gang eller to, og hun så kan huske mig (skriver om noget vi har snakket om, f. eks.)

(Det med følelser eller ej er i øvrigt et emne der har været flere hidsige diskussioner om - især når vi har snakket om GFE)

Jeg er helt enig med @Liv - det er et møde mellem mennesker præcis som alle andre ... den med at menneskeligheden og følelserne er 'slået fra' på den ene eller anden eller begge sider, mener jeg aldrig jeg har oplevet ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual

Er midt i det netop nu.

Ægte følelser. Jeg er ikke i tvivl om, at de er der, men alligevel synes vi begge tydeligvis, det er vanskeligt. Der er meget på spil. GP-verdenen og min er så forskellige. Jeg fornemmer, at hun har svært ved at knytte sig fast til mig, som desuden er noget ældre end hende. Fuldt ud forståeligt. Selv har jeg svært ved at opgive mit hidtidige liv med min hustru. GP-besøgene var ment som en liderlig adspredelse for en mand, der ikke får sex nok derhjemme, men det udviklede sig imellem os. På godt og dårligt. Vi famler. Kan lide hinanden, har god sex og god karma, men jeg ved ikke, hvor det ender og har aldrig prøvet at være i lige den situation.

Måske bliver vi enige om, at det fortsat skal være et kundeforhold. Men når vi elsker, opstår der ofte en skønhed, som ingen af os kan ignorere, selv om vi prøver. 

Venlig hilsen fra en søgende og noget rådvild Mr. Sensual

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Mr. Sensual 

Jeg må lige af med et par velmenende råd her.

Don't fix it if it ain't broken ;) 
Fungerer det I har nu, behøver I jo ikke tage stilling til om det skal ændres førend det bliver nødvendigt. Nyd det og gå "all in" når I er sammen. Der er ingen manuskripter eller kærlighedssange der passer til situationen. 

Jeg vil råde dig til først at stoppe med betalingen hvis/når hun synes det bliver et problem. Altså på hendes initiativ. Måske kan I ændre på hvor meget og hvordan der betales og se om det føles bedre. Så længe I har det "filter" som betalingen er, kan det være en slags anker for at det ikke stikker helt af for den ene eller den anden eller begge. 
Ovenstående er overordnet set hvad jeg erfaringsmæssigt kan koge det ned til af gode råd efter mange år i branchen og en del relationer hvor vi har "malet udenfor stregerne" på godt og ondt. 

Vær også forberedt på at noget af magien kan forsvinde hvis I ændrer for meget på det I har nu. Vi glædespiger har en tendens til at være lidt for seksuelt servicerende og super opmærksomme på jeres behov, også i vores private relationer. Det kan være svært at give slip og "ego-knalde" med mænd når man er så vant til at det ikke er helt ligeværdigt. Lidt sådan "bare han er glad så er jeg glad"-agtigt, hvilket for de fleste nok ikke er sundt i længden. Måske er nogle af os ikke engang bevidste om at det er sådan før efter en del år i branchen.

Bedste ønsker herfra. Nyd det nyd det nyd det!

Kærligst, 
Eva

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Hvilke følelser taler vi? Ægte venskabelige følelser? ægte begær? ægte kærlighed? 

Personligt har jeg varme følelser for nærmest alle mine stamgæster. Jeg ønsker dem alt godt, glæder mig til at se dem og bliver glad når jeg gør dem glad. Det er jo ikke kærlighed, men det er heller ikke skuespil. Det er til gengæld inden for rammen af vores relation.

Jeg vil lave en lidt underlig sammenligning. Da jeg begyndte på uni, skiftede jeg studie og flyttede by efter et år. Jeg havde studiekammerater som jeg sås med ofte og sad sammen med når vi var til forelæsninger. Det var mega hyggeligt og jeg betragtede dem som venner. Da jeg skiftede studie og flyttede by, så jeg ikke én af dem en eneste gang igen. Vi holder heller ikke kontakt på anden vis. Der var bare ingen af os som lagde op til at holde kontakten. Omvendt holder jeg stadig kontakt med venner jeg har haft i 10+ år selvom vi bor i forskellige landsdele og det samme med vennerne på det nye studie selvom vi nu er 250 km fra hinanden. Det lærte mig forskellen på venner og studiekammerater, en forskel jeg ikke før havde været opmærksom på. 

På samme måde er der et skel (i hvert fald for mig) mellem gæst-gp relationer og ven/kæreste/elsker-private relationer. Det er ikke en tydeligt defineret grænse, og den bliver nemt flydende, men den er der. Basalt set kan jeg spørge mig selv: Hvem ville jeg holde kontakten til, hvis der ikke var penge imellem os? Selvom jeg ikke ville holde kontakt kan jeg stadig sagtens have varme følelser, nyde selskabet, have skøn kemi, men mit liv ved siden af er fyldt af familie, arbejde, flere venner end jeg har tid/overskud til, og der skal meget til før jeg indlemmer en ny i den fold, da jeg har en meget stærk samvittighed og har meget svært ved følelsen af at svigte mine nære, fordi jeg ikke har mere af mig selv at give af. 

En af mine stamgæster har lige fundet sig en pige og spurgte, om vi skulle være venner. Jeg synes han er mega hyggelig, jeg holder reelt af ham og nyder vores snakke (og så var han guddommelig med tungen), men jeg sagde nej. Skulle vi så lyve overfor hans pige om hvordan vi mødtes? Har jeg lyst til at se ham hvis jeg ikke kan kysse på ham? Hvordan i alverden skulle jeg få tid til at se ham når jeg kommer til Aalborg, når jeg allerede har nære venner deroppe jeg ikke ser i månedsvis? Min tid i Aalborg er reserveret til arbejde og længe savnede venner. Alle sådan nogle spørgsmål meldte sig, så jeg sagde nej. Det betyder ikke, at jeg ikke holder af ham. Jeg tænker stadig ofte på ham, håber, at det går ham godt og krydser fingre for ham og pigen. 

Når det kommer til følelser udover venskab, er det så nemt at tage den lille flig af virkelighed, som vi deler, når vi er sammen, og forestille sig en hel verden derudfra, men virkeligheden i sin helhed er, at ingen af os kan være de personer døgnet rundt, og livet er mere end sex og kærlighed. Det er også partnerskab, hverdag, travlhed osv., og det hele skal kunne være der før det bliver til kærlighed. 

Men bare fordi det ikke bliver dét, kan vi jo stadig godt rives med i flirt, kemi, nydelse, omsorg og alt muligt andet. I bund og grund er vi jo bare to mennesker som mødes, og hvis vi ses igen, så er det jo nok fordi energien mellem os var god. Ligesom det sker i alle mulige andre situationer, hvor mennesker mødes, kan følelserne udvikle sig over tid, og nogle gange bliver det til meget mere end man havde planlagt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Den_glade_amatør skrev, for 3 timer siden:

Fantastisk indlæg, @Nannas Hjørne. Ærgerligt, at man kun kan give én “synes-godt-om”-emoji.

En er rigeligt, tak <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 8 timer siden:

Hvilke følelser taler vi? Ægte venskabelige følelser? ægte begær? ægte kærlighed? 

Personligt har jeg varme følelser for nærmest alle mine stamgæster. Jeg ønsker dem alt godt, glæder mig til at se dem og bliver glad når jeg gør dem glad. Det er jo ikke kærlighed, men det er heller ikke skuespil. Det er til gengæld inden for rammen af vores relation.

Jeg vil lave en lidt underlig sammenligning. Da jeg begyndte på uni, skiftede jeg studie og flyttede by efter et år. Jeg havde studiekammerater som jeg sås med ofte og sad sammen med når vi var til forelæsninger. Det var mega hyggeligt og jeg betragtede dem som venner. Da jeg skiftede studie og flyttede by, så jeg ikke én af dem en eneste gang igen. Vi holder heller ikke kontakt på anden vis. Der var bare ingen af os som lagde op til at holde kontakten. Omvendt holder jeg stadig kontakt med venner jeg har haft i 10+ år selvom vi bor i forskellige landsdele og det samme med vennerne på det nye studie selvom vi nu er 250 km fra hinanden. Det lærte mig forskellen på venner og studiekammerater, en forskel jeg ikke før havde været opmærksom på. 

På samme måde er der et skel (i hvert fald for mig) mellem gæst-gp relationer og ven/kæreste/elsker-private relationer. Det er ikke en tydeligt defineret grænse, og den bliver nemt flydende, men den er der. Basalt set kan jeg spørge mig selv: Hvem ville jeg holde kontakten til, hvis der ikke var penge imellem os? Selvom jeg ikke ville holde kontakt kan jeg stadig sagtens have varme følelser, nyde selskabet, have skøn kemi, men mit liv ved siden af er fyldt af familie, arbejde, flere venner end jeg har tid/overskud til, og der skal meget til før jeg indlemmer en ny i den fold, da jeg har en meget stærk samvittighed og har meget svært ved følelsen af at svigte mine nære, fordi jeg ikke har mere af mig selv at give af. 

Knaldgodt indlæg. (Igen ... ;) )
Det handler om meget mere end relationen imellem pige og kunde.

Jeg plejer at sige, at når man lever som 'langtids-single' så er det "følelsesmæssige landkort" anderledes end for mange af dem der bor i familie.
Og det handler netop om det du beskriver med mangle typer og niveauer af relationer og netværk, som på den ene side er forskellige, men også flyder over i hinanden.
De forskellige behov man har som single, får man dækket i mange forskellige sammenhænge og hos mange forskellige mennesker ... det kender jeg, efter 30 år som single.

Hvis man så lever i et helt almindeligt 'familie-univers' og pludselig bliver skilt, så er det noget af en udfordring at orientere sig i det 'nye' univers ... 
Tror det er derfor især mange mænd bliver ensomme ... 

Nogle gange skal vi måske blive lidt bedre til at holde fast i 'studiekammerat-relationer' ... 
Der kan være en idé i at holde en let kontakt, selv om man måske ikke er nære, personlige venner ...
Hér er Facebook knaldgodt, jeg ser det som et tegn på en form for venskab når facebookvenner jeg i øvrigt ikke har den store kontakt med, sætter et 'like' på et indlæg eller lignende - eller bare skriver en fødselsdagshulsen.
Jeg oplever, at mange bekendtskaber og kontakter til lidt 'fjernere' familie drosles op og ned, i årenes løb ... 

Der er nogle kæmpe udfordringer omkring parforhold og sex hvis man er vant til at 'lever i åbne netværk' ... men det er en anden historie ... 

Jeg véd ikke om det jeg skriver gi'r mening .. 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...