Hr.Mand 24 Skrevet 23. Juni, 2021 I Pattaya ligger Devil's Den hvor man kan få to piger der gerne vil have sex med hinanden. Findes der sådan en mulighed i Jylland? Jeg tænker ikke på PPs tilbud om to piger. De rører, i min erfaring, aldrig ved hinanden og er de gange jeg har prøvet lidt for tamt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 799 Skrevet 23. Juni, 2021 Hr.Mand skrev, for 5 timer siden: I Pattaya ligger Devil's Den hvor man kan få to piger der gerne vil have sex med hinanden. Findes der sådan en mulighed i Jylland? Jeg tænker ikke på PPs tilbud om to piger. De rører, i min erfaring, aldrig ved hinanden og er de gange jeg har prøvet lidt for tamt. Røvhul ... du skulle bare lige nævne Pattaya. Nu kom jeg jo til at savne syndens by endnu mere ... :-p De fleste der har været der husker nok nærmere Devil's Den som stedet med opdelingen af gulvet hvor den ene side er dem der tager den i røven og den anden er dem der ikke gør ... (og så at priserne ligger i den lidt højere ende) ... Jeg er kun en gang stødt på det du spørger til og det er helt tilbage til da Ten var på Langelandsgade i Århus. Der oplevede jeg det med hende og en af de andre piger på stedet ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 256 Skrevet 29. Juni, 2021 møgsvinet skrev, den 23.6.2021 at 13:13: Røvhul ... du skulle bare lige nævne Pattaya. Nu kom jeg jo til at savne syndens by endnu mere ... :-p De fleste der har været der husker nok nærmere Devil's Den som stedet med opdelingen af gulvet hvor den ene side er dem der tager den i røven og den anden er dem der ikke gør ... (og så at priserne ligger i den lidt højere ende) ... Jeg er kun en gang stødt på det du spørger til og det er helt tilbage til da Ten var på Langelandsgade i Århus. Der oplevede jeg det med hende og en af de andre piger på stedet ... Ditto Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg