Hop til indhold
GibsonGuitars34

Mellemøstlig pige - eksisterer de?

Recommended Posts

De er utrolig meget efterspurgt over hele landet, men præcis på det punkt må det siges at integrationen har....slået fejl.

Det burde Mette og Matthias se nærmere på, for det går jo ikke at det foregår denne "diskrimination" i landet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 8 minutter siden:

De er utrolig meget efterspurgt over hele landet, men præcis på det punkt må det siges at integrationen har....slået fejl.

Det burde Mette og Matthias se nærmere på, for det går jo ikke at det foregår denne "diskrimination" i landet.

LOL :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan finde Thai piger, men det er stort set også det eneste jeg har set. Har set 1 japansk pige, på en anden side, men jeg ved ikke noget om det ellers. Jeg kunne da også godt tænke mig at prøve lidt eksotisk, men så skal vi nok udenlands.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der har været en Sofia Malik i Odense, som har annonceret på Annoncelight. Jeg har også mødt hende med stor succes, men jeg kan ikke finde en aktiv annonce på AL - kan være hun har slettet den :huh:

Edit: Fandt en anmeldelse og en EG-profil, men inden aktiv AL-annonce.

Anmeldelse: Forførende Sofia - Odense

EG-profil: @FORFØRENDE Sophia

Redigeret af Vnx

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vnx skrev, for 50 minutter siden:

Der har været en Sofia Malik i Odense, som har annonceret på Annoncelight. Jeg har også mødt hende med stor succes, men jeg kan ikke finde en aktiv annonce på AL - kan være hun har slettet den :huh:

Edit: Fandt en anmeldelse og en EG-profil, men inden aktiv AL-annonce.

Anmeldelse: Forførende Sofia - Odense

EG-profil: @FORFØRENDE Sophia

https://annoncelight.dk/showad/318426

Jeg tror det er pigen du mener.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vnx skrev, for 2 timer siden:

Der har været en Sofia Malik i Odense, som har annonceret på Annoncelight. Jeg har også mødt hende med stor succes, men jeg kan ikke finde en aktiv annonce på AL - kan være hun har slettet den :huh:

Edit: Fandt en anmeldelse og en EG-profil, men inden aktiv AL-annonce.

Anmeldelse: Forførende Sofia - Odense

EG-profil: @FORFØRENDE Sophia

Her er en opdateret annonce:

https://annoncelight.dk/showad/321086
Har besøgt hende og hun er bestemt et besøg værd, planlægger at besøge hende igen :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Voksen mand skrev, for 2 timer siden:

Er det ikke den samme pige i de tre annoncer?

Det är i alla fall samma tjej på bilderna.

Soraya:
1775257_large.jpg

 

Esyn:

1761534_large.jpg

 

Samyra:

1764264_large.jpg

Redigeret af Thungur

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyr37dk skrev, den 22.6.2021 at 19:04:

Du kan finde Thai piger, men det er stort set også det eneste jeg har set. Har set 1 japansk pige, på en anden side, men jeg ved ikke noget om det ellers. Jeg kunne da også godt tænke mig at prøve lidt eksotisk, men så skal vi nok udenlands.

Hvad har det med Mellemøstlige piger at gøre?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...