Hop til indhold

Recommended Posts

 

http://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=6440&lan=en

Besøgte LingLing for et par dage siden. Ret nem og imødekommende kommunikation, men hun foretrækker dog at bruge WhatsApp - så den måtte downloades. 

Hendes anmeldelser er overvejende positive - og jeg blev bestemt ikke skuffet. Billederne er retvisende. Bevars - det siger vel sig selv at man ikke bruger billeder på en annonce, der stiller en i et dårligt lys - men billeder er helt sikkert af hende. Hun taler ok engelsk, så kommunikationen gik fint. Jeg betalte 1.500,- for en time - og så fik den bestemt ikke for lidt...:-)

Jeg er ikke meget for at gå alt for meget i detaljer - men svarer gerne på spørgsmål. Vil dog sige at det var utroligt dejligt GFE sex, med masser af tungekys. Og det virkede bestemt som om hun nød opmærksomhed omkring hendes brystvorter. 

Så hvis I synes om billederne, så giv hende et besøg, og så tror jeg at ordentlig opførsel belønnes.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror du hun vil være god til en første oplevelse i den verden? Jeg har længe gået med tanken om at prøve det, men det er svært at finde den rigtige. Er til det blide og intime, med mig som 100% aktiv. Har også kigget på Tina Thai, men fra hvad jeg kan læse så er hun så meget mere til at være aktiv og dominerende at hun nærmest ikke kan blive i den passive rolle. Hvordan var jeres aften, var du aktiv eller passiv, og hvad fornemmede du var hendes foretrukne rolle?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Salat-kaster skrev, for 42 minutter siden:

Tror du hun vil være god til en første oplevelse i den verden? Jeg har længe gået med tanken om at prøve det, men det er svært at finde den rigtige. Er til det blide og intime, med mig som 100% aktiv. Har også kigget på Tina Thai, men fra hvad jeg kan læse så er hun så meget mere til at være aktiv og dominerende at hun nærmest ikke kan blive i den passive rolle. Hvordan var jeres aften, var du aktiv eller passiv, og hvad fornemmede du var hendes foretrukne rolle?

Måske du skal overveje at kigge på Nadie? Det er i hvert fald mit indtryk at hun er et godt match ud fra det du søger i forhold til hvad alle skriver om hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Salat-kaster skrev, for 13 timer siden:

Tror du hun vil være god til en første oplevelse i den verden? Jeg har længe gået med tanken om at prøve det, men det er svært at finde den rigtige. Er til det blide og intime, med mig som 100% aktiv. Har også kigget på Tina Thai, men fra hvad jeg kan læse så er hun så meget mere til at være aktiv og dominerende at hun nærmest ikke kan blive i den passive rolle. Hvordan var jeres aften, var du aktiv eller passiv, og hvad fornemmede du var hendes foretrukne rolle?

Ja, jeg vil sige at hun kunne være god til det.... Hun var opmærksom på mig, og spurgte ind imellem hvad jeg ville...Jeg var aktiv, da jeg desværre er meget snæver...Kunne ellers godt tænke mig at blive penetreret, men selvom hendes udstyr ikke er stort, så lykkedes det ikke. Jeg har ikke nogen fornemmelse af at noget specielt var hendes foretrukne rolle, jeg tror hun er til det hele. I det hele taget virker hun ret sød, så jeg tror at hvis du forklarer din situation, så skal det nok gå. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er gode bud, har også set på pinky, men det er godt nok svært at vælge og få trykket på aftrækkeren. LingLing ser ud til at have de nyeste anmeldelser, og da det feminine er meget vigtigt for mig, der skal ikke meget maskulint til før det bliver et turn off, så ser det ud til ud fra billederne at LingLing lever op til de krav også. Så skal man bare lige oparbejde modet til at ringe til hende :)
Og hvis jeg bliver bidt af det, så må man prøve Nadie og Pinky bagefter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Salat-kaster skrev, for 9 timer siden:

These are good offers, have also looked at pinky, but it is probably difficult to choose and get the trigger pressed. LingLing seems to have the latest reviews, and since the feminine is very important to me, which does not have to be very masculine before it becomes a turn off, it seems from the pictures that LingLing lives up to those requirements as well. Then you just have to work up the courage to call her :)
And if I get bitten by it, then you have to try Nadie and Pinky afterwards.

I can confirm that both Pinky and Ling is very feminine. But if you are looking for the most feminine and passive oriented; check this one out.

https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=6803&lan=da

She is more beauty in real. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 5 timer siden:

But she is a goddess. 

Vil bestemt også gerne se hende når hun er aktiv igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...