Desire 69 Skrevet 22. Juni, 2021 Hej til alle jer friske fyre. Jeg har besøgt en lækker dansk GP en hel del gange, og vi leger med en fantasi, hvor jeg er den cuckolde kæreste, og hun længes efter en stor lækker P.. som kan tilfredsstille hende. Måske skal jeg hjælpe, på den ene OG den anden måde? I bestemmer! hun er super smuk, fræk, slank og blond. Meget lækker! skriv gerne privat besked, hvis du er ham!? 3 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinner_at_the_y 887 Skrevet 23. Juni, 2021 Hvor på tommestokken befinder vi os henne, ved betegnelsen “stor”? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hejsansan 53 Skrevet 23. Juni, 2021 Hvad skal det koste og kan du evt. sende link til pigen i en PB? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mustheaveu 38 Skrevet 23. Juni, 2021 Jeg melder mig også meget gerne under fanerne:-) Send en personlig besked så finder vi ud af det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1235 Skrevet 24. Juni, 2021 Jeg melder mig også gerne. 19,5 dokumenterbare cm. Send gerne besked her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Desire 69 Skrevet 24. Juni, 2021 Gammel rotte skrev, for 2 timer siden: Jeg melder mig også gerne. 19,5 dokumenterbare cm. Send gerne besked her. Skriv evt. en PB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg