Hop til indhold

Shemale i københavn

Featured Replies

Skrevet

Hej 

jeg er ny i verden indenfor det område og kunne godt tænke mig at prøve 

er der nogen anbefalinger Og det skal helst være i København 

Skrevet
Coco Darling skrev, for 2 timer siden:

Der er danske shemale valentina

link https://annoncelight.dk/showad/306362

Hun har for vane at svare i starten, men så bliver der stille og jeg har ikke haft held til at lukke en aftale med hende.

• 1 month later...
Skrevet
Lasselas skrev, den 22.6.2021 at 16:16:

Hun har for vane at svare i starten, men så bliver der stille og jeg har ikke haft held til at lukke en aftale med hende.

Jeg fik en skideballe for ikke at ha læst hendes annonce igennem før jeg ringede. Og ikke selv kendte svarene på mine spørgsmål. Og så bad hun mig finde en anden for hun synes ikke jeg virkede seriøs. Jeg tænker lige jeg ventet lidt og så prøver jeg igen, og sørget for at få læst hele teksten inden jeg ringer. Håber jeg får en ny chance for synes fandme hun er blevet smuk. Har fulgt hende siden paradise hotel, men det er først indenfor de sidste 2 år at jeg har turde ta springet og fik prøvet en shemale for første gang. Men nu er shemales sku det eneste der kan tænde mig haha

Skrevet
Lasselas skrev, den 22.6.2021 at 16:16:

I starten ? - hvormange beskeder bruger du på at lukke en aftale ?

Skrevet
Baggårdskøter skrev, for 16 timer siden:

Jeg fik en skideballe for ikke at ha læst hendes annonce igennem før jeg ringede. Og ikke selv kendte svarene på mine spørgsmål. Og så bad hun mig finde en anden for hun synes ikke jeg virkede seriøs. Jeg tænker lige jeg ventet lidt og så prøver jeg igen, og sørget for at få læst hele teksten inden jeg ringer. Håber jeg får en ny chance for synes fandme hun er blevet smuk. Har fulgt hende siden paradise hotel, men det er først indenfor de sidste 2 år at jeg har turde ta springet og fik prøvet en shemale for første gang. Men nu er shemales sku det eneste der kan tænde mig haha

Har du besøgt andre, som du måske kan berette om?

Skrevet
lidenskabogvarme skrev, for 3 timer siden:

I starten ? - hvormange beskeder bruger du på at lukke en aftale ?

Som regel mere end én. Ved første henvendelse er hun som regel hurtig til at reagere, men når det bliver mere konkret, så bliver hun tavs.

Skrevet

Jeg har skrevet med hende en gang på WhatsApp, hun svarede mig pænt og ville gerne forklare mig mere end jeg spurgte om, hun sendte mig faktisk 10 halvlange beskeder med god forklaring og jeg sendte hende kun fire, jeg trak mig fordi prisen var lidt over mit niveau, men ellers havde jeg sprunget på, hun ser fin ud og virker sød og fornuftig, ville undre mig meget om ikke jeg let kunne lave en aftale med hende, hvis altså jeg havde mere guld i banken end jeg har.

Følger hende også på Snappen, hun virker fræk og sød.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.