Hop til indhold
Hpsims

Shemale i københavn

Recommended Posts

Hej 

jeg er ny i verden indenfor det område og kunne godt tænke mig at prøve 

er der nogen anbefalinger Og det skal helst være i København 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselas skrev, den 22.6.2021 at 16:16:

Hun har for vane at svare i starten, men så bliver der stille og jeg har ikke haft held til at lukke en aftale med hende.

Jeg fik en skideballe for ikke at ha læst hendes annonce igennem før jeg ringede. Og ikke selv kendte svarene på mine spørgsmål. Og så bad hun mig finde en anden for hun synes ikke jeg virkede seriøs. Jeg tænker lige jeg ventet lidt og så prøver jeg igen, og sørget for at få læst hele teksten inden jeg ringer. Håber jeg får en ny chance for synes fandme hun er blevet smuk. Har fulgt hende siden paradise hotel, men det er først indenfor de sidste 2 år at jeg har turde ta springet og fik prøvet en shemale for første gang. Men nu er shemales sku det eneste der kan tænde mig haha

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselas skrev, den 22.6.2021 at 16:16:

Hun har for vane at svare i starten, men så bliver der stille og jeg har ikke haft held til at lukke en aftale med hende.

I starten ? - hvormange beskeder bruger du på at lukke en aftale ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
Baggårdskøter skrev, for 16 timer siden:

Jeg fik en skideballe for ikke at ha læst hendes annonce igennem før jeg ringede. Og ikke selv kendte svarene på mine spørgsmål. Og så bad hun mig finde en anden for hun synes ikke jeg virkede seriøs. Jeg tænker lige jeg ventet lidt og så prøver jeg igen, og sørget for at få læst hele teksten inden jeg ringer. Håber jeg får en ny chance for synes fandme hun er blevet smuk. Har fulgt hende siden paradise hotel, men det er først indenfor de sidste 2 år at jeg har turde ta springet og fik prøvet en shemale for første gang. Men nu er shemales sku det eneste der kan tænde mig haha

Har du besøgt andre, som du måske kan berette om?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
lidenskabogvarme skrev, for 3 timer siden:

I starten ? - hvormange beskeder bruger du på at lukke en aftale ?

Som regel mere end én. Ved første henvendelse er hun som regel hurtig til at reagere, men når det bliver mere konkret, så bliver hun tavs.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har skrevet med hende en gang på WhatsApp, hun svarede mig pænt og ville gerne forklare mig mere end jeg spurgte om, hun sendte mig faktisk 10 halvlange beskeder med god forklaring og jeg sendte hende kun fire, jeg trak mig fordi prisen var lidt over mit niveau, men ellers havde jeg sprunget på, hun ser fin ud og virker sød og fornuftig, ville undre mig meget om ikke jeg let kunne lave en aftale med hende, hvis altså jeg havde mere guld i banken end jeg har.

 

Følger hende også på Snappen, hun virker fræk og sød.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...