Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa


Netop kommet hjem efter et besøg hos Jessica. Jeg så hende også sidst hun var på visit. Havde en skøn tid ligesom sidst. Jeg synes hun er vildt smuk og har en nice krop. Hold kæft nogle balder. Dejlige at give et par klap. Kysser lige som jeg kan lide det. Begynder stille, og til sidst bliver der bare snavet igennem fuldstændig kæreste agtig. Ved sgu ikke om det er varmen eller hvad, men jeg kunne simpelt hen ikke komme. Pige arbejde satme hård for det, det må jeg sgu give hende. Det lykkedes dog til sidst. Jeg nyder virkelig at være sammen med hende. Det starter lidt koldt. Vi laver transaktionen, og efter jeg var hoppet i bad var der en dejlig steming hvor der var plads til grin og vi kunne rulle lidt rundt på sengen. Varme anbefalinger herfra.

PS. Jeg er virkelig dårlig til at skrive anmeldelser. På trods af jeg har set en del piger efterhånden så skriver jeg kun en anbefaling efter en total god oplevelse. Vi er alle forskellige, og for mig er der behov for en god kemi og afslapning. Jeg er sgu ikke til bare at kneppe igennem og så ud ad døren igen.

Link her

 

Redigeret af danker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Hmmm….

Mindre än 15 minuter efter postningen av denna anmeldelse är den länkad på pigens annons….

Jag anklagar ingen för fake, men är respektfullt skeptisk.   

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nok fordi jeg både sidste gang, og denne gang lovede hende at skrive en anmeldelse og SMSede hende lige efter jeg havde postet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...