Hop til indhold

Recommended Posts

Captain skrev, for 19 timer siden:

Nogen der ved om der gives mere end massage i Thai klinikken i Marius Holsts gade ??

Du kan få alt hvad hjertet begærer... Pigerne er ældre modeller og ikke så pæne, men der er med på næsten alt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
LiderligL skrev, den 22.6.2021 at 16:04:

Du kan få alt hvad hjertet begærer... Pigerne er ældre modeller og ikke så pæne, men der er med på næsten alt.

Er de også med på anal?

Er den ene at foretrække for den anden (massagen ikke så vigtig)?

De har givet gode oplevelser?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nick3533
gamlingen skrev, for 9 timer siden:

Er de også med på anal?

Er den ene at foretrække for den anden (massagen ikke så vigtig)?

De har givet gode oplevelser?

Hvis det er lady spa som er midlertidigt flyttet kan du ikke forvente mere end en spiller, har været der 10+ gange og har spurgt om blowjob hvor hun sagde nej :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nick3533
LiderligL skrev, den 22.6.2021 at 16:04:

Du kan få alt hvad hjertet begærer... Pigerne er ældre modeller og ikke så pæne, men der er med på næsten alt.

Arggggg tror du tænker på et andet sted :) 

Hvis det er lady spa som er midlertidigt flyttet så er det kun hj :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er lady spa der er flyttet derom imens de andre lokaler bliver renoveret,

jeg var der i lørdags, og er kommet der igennem de sidste 2-2,5 år

jeg er blevet tilbudt blowjob og nøgenmassage 

ik de kønneste damer 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nick3533
Betteski skrev, 1 time siden:

Det er lady spa der er flyttet derom imens de andre lokaler bliver renoveret,

jeg var der i lørdags, og er kommet der igennem de sidste 2-2,5 år

jeg er blevet tilbudt blowjob og nøgenmassage 

ik de kønneste damer 

Ja nøgenmassage, ikke fp og alt hvad hjertet begærer

kan du huske hvad damen hed da du blev tilbudt bj? Har spurgt om det før hvor hende som masserede ikke tilbød det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nick3533 skrev, for 2 timer siden:

Ja nøgenmassage, ikke fp og alt hvad hjertet begærer

kan du huske hvad damen hed da du blev tilbudt bj? Har spurgt om det før hvor hende som masserede ikke tilbød det

Det var ik Lek selv men hende den anden, navn har jeg ik jeg har tidligere spurgt også men uden held men ligesom efter nedlukningen så vil hun mere ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja noget tyder på man skal komme der noget tid eller i hvert fald vente til man er der. Jeg tillod mig at sende en sms hvor jeg spurgte om der kunne købes andre ydelser end massage

Fik bla a flg svar "Du fanden med din mor fusker" og "Er du syg i din hjerne" og "Jeg er sur"

Gæt selv hvor jeg aldrig sætter mine ben

Redigeret af gamlingen

Del dette indlæg


Link til indlæg
gamlingen skrev, 1 time siden:

Ja noget tyder på man skal komme der noget tid eller i hvert fald vente til man er der. Jeg tillod mig at sende en sms hvor jeg spurgte om der kunne købes andre ydelser end massage

Fik bla a flg svar "Du fanden med din mor fusker" og "Er du syg i din hjerne" og "Jeg er sur"

Gæt selv hvor jeg aldrig sætter mine ben

Jeg plejer aldrig at skrive eller ringe og spørge om jeg kan få ekstra uanset hvilken klinik det er. min oplevelse er at pigerne siger altid nej i telefon eller pr. sms.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Betteski skrev, for 2 timer siden:

Det var ik Lek selv men hende den anden, navn har jeg ik jeg har tidligere spurgt også men uden held men ligesom efter nedlukningen så vil hun mere ;)

ja hende den anden tilbyder alt... særlig efter nedlukning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LiderligL skrev, for 1 time siden:

Jeg plejer aldrig at skrive eller ringe og spørge om jeg kan få ekstra uanset hvilken klinik det er. min oplevelse er at pigerne siger altid nej i telefon eller pr. sms.

 

Jeg sms'ede fordi det her på Eroguide så ud til at sexydelser var en mulighed. Normalt kommer jeg hvor jeg på forhånd har aftalt FP

Og synes måske de bare kunne have svaret, nej sexydelser er ikke muligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
gamlingen skrev, for 15 timer siden:

Jeg sms'ede fordi det her på Eroguide så ud til at sexydelser var en mulighed. Normalt kommer jeg hvor jeg på forhånd har aftalt FP

Og synes måske de bare kunne have svaret, nej sexydelser er ikke muligt.

Jeg kan sagtens forstå dig, men uanset hvad der står i annonce og på euroguide kan det altid være en ide at være lidt diskret. Nogen gange tænker jeg at andre læser med på deres telefoner eller hvis deres mænd ikke helt ved hvad de yder på klinik...

Del dette indlæg


Link til indlæg
LiderligL skrev, den 2.7.2021 at 09:35:

Jeg kan sagtens forstå dig, men uanset hvad der står i annonce og på euroguide kan det altid være en ide at være lidt diskret. Nogen gange tænker jeg at andre læser med på deres telefoner eller hvis deres mænd ikke helt ved hvad de yder på klinik...

Ja den med evt mænds viden om hvad der rent faktisk foregår, må jeg tilstå jeg ikke havde med i mine overvejelser.!

Nå men jeg besøgte i stedet Faida i Smedegade og det blev en positiv oplevelse der fik det her til at gå i glemmebogen

Del dette indlæg


Link til indlæg
gamlingen skrev, den 3.7.2021 at 10:40:

Ja den med evt mænds viden om hvad der rent faktisk foregår, må jeg tilstå jeg ikke havde med i mine overvejelser.!

Nå men jeg besøgte i stedet Faida i Smedegade og det blev en positiv oplevelse der fik det her til at gå i glemmebogen

Kunne du få anal hos Faida?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...