Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har været på adressen for længe siden og fik en god kropsmassage på 30 minutter uden ekstra.

Denne gang bestilte jeg en hel time hos den søde og tiltrækkende pige, som jeg ikke kunne se, om det var hende fra billederne i annoncen. https://annoncelight.dk/showad/319842

Hun var meget venlig og imødekommende. Hun gik ud, mens jeg klædte mig af, og hun dækkede mig pænt til med et håndklæde, da hun vendte til bage og begyndte så at massere.

Hun gjorde det rigtig godt og tog ved, så det kunne mærkes - men samtidig var det hele tiden kombineret med bløde strygende bevægelser, der både fik mig til at slappe af og samtidig tændte mig, så jeg lå og fik lyst til at mærke hendes bløde hænder andre steder også. ;-)

Efter at have masseret arme, ben, baller, ryg og nakke grundigt, kom det så heldigvis: "Would you like a handjob also"?

Jeg spurgte til prisen, og den var yderst rimelig for 1 hel time inkl. HJ.

Det er altid et spil i lotteriet, når man får et håndjob. Denne pige var god! Jeg lå stadig på maven, mens hun langsomt trak håndklædet væk og igen strøg med de lange bløde bevægelse rundt på kroppen og vendte hele tiden tilbage til indersiden af lårene og ballerne. Hun gav sig god tid.

"Please turn around", lød det, så jeg vendte mig, og hun kunne vist godt se, at jeg nød det.

Igen strøg hun blidt over alt og vendte hele tiden tilbage til pik og nosser, der også blev blidt masseret. Igen brugte hun lang tid på at kæle, inden den ene hånd lukkede sig om skaftet og kørte stille op og ned, mens den anden hånd fortsætte med at lege med nosserne.

Til sidst satte hun sig op på knæ på bænken og greb godt fat om roden og kørte op og ned, mens den anden hånd fortsætte på nosserne.

Det var skønt, og jeg havde den største lyst til at røre ved hende. Måske var det fantasien om en fuldpakke med hende, der fik mig til at komme, for hun tændte mig virkelig.

Efter at hun havde tørret alt op og bagefter vasket hænder, fortsatte hun med at massere benene færdig, og sluttede af med at stå på bænken bag mig, mens jeg sad op. Igen lagde hun virkelig kræfter i og gjorde det godt.

Efter 1 time stod jeg igen på gaden og havde det godt i skuldre og nakke, samt en glad pik, som jeg har lovet, at vi skal besøge hende igen.

Redigeret af Pølsemanden
Småfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
nicefyr333 skrev, den 22.6.2021 at 18:30:

hvad var prisen så for det hele? 

 

700 kr. (400 for massagen og 300 for hj)

Skal hj være billigere, er det min erfaring, at så er thai'en enten gammel, tyk eller ikke særligt køn.

Pigen på stedet giver desværre ikke mere end max. b2b med hj. Har spurgt til både bj og sex ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg været forbi igen og fået løst godt op for de ømme skuldre og ryg.

Også denne gang var der et hj med, og det hele var lige så godt som sidst.

Hun er bare godt til at tirre og pirre først, når hun starter på hj, og der var også stadig den samme indlevelse og god tid. Hun mærkede, at jeg fik en længerevarende orgasme, da jeg kom, så hun fortsatte med at kæle og nusse, indtil den var klinger helt af. God service!

Pris: 700,-

Hun genkendte mig i døren, og måske derfor der var et kærligt klap i enden (til mig), da jeg kravlede op på bænken og et varmt knus, da jeg gik. :-) Gu' ved, hvad der sker næste gang? ;-D Dét finder jeg ud af, for jeg kommer helt sikkert igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
telemaster skrev, for 11 timer siden:

gad vide om hun gir analmassage

Ring og spørg. :-) (42201492)

Hun taler engelsk og kan kun ganske få danske ord.

Redigeret af Pølsemanden
Tastefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pølsemanden skrev, den 21.6.2021 at 20:00:

Jeg har været på adressen for længe siden og fik en god kropsmassage på 30 minutter uden ekstra.

Denne gang bestilte jeg en hel time hos den søde og tiltrækkende pige, som jeg ikke kunne se, om det var hende fra billederne i annoncen. https://annoncelight.dk/showad/319842

Hun var meget venlig og imødekommende. Hun gik ud, mens jeg klædte mig af, og hun dækkede mig pænt til med et håndklæde, da hun vendte til bage og begyndte så at massere.

Hun gjorde det rigtig godt og tog ved, så det kunne mærkes - men samtidig var det hele tiden kombineret med bløde strygende bevægelser, der både fik mig til at slappe af og samtidig tændte mig, så jeg lå og fik lyst til at mærke hendes bløde hænder andre steder også. ;-)

Efter at have masseret arme, ben, baller, ryg og nakke grundigt, kom det så heldigvis: "Would you like a handjob also"?

Jeg spurgte til prisen, og den var yderst rimelig for 1 hel time inkl. HJ.

Det er altid et spil i lotteriet, når man får et håndjob. Denne pige var god! Jeg lå stadig på maven, mens hun langsomt trak håndklædet væk og igen strøg med de lange bløde bevægelse rundt på kroppen og vendte hele tiden tilbage til indersiden af lårene og ballerne. Hun gav sig god tid.

"Please turn around", lød det, så jeg vendte mig, og hun kunne vist godt se, at jeg nød det.

Igen strøg hun blidt over alt og vendte hele tiden tilbage til pik og nosser, der også blev blidt masseret. Igen brugte hun lang tid på at kæle, inden den ene hånd lukkede sig om skaftet og kørte stille op og ned, mens den anden hånd fortsætte med at lege med nosserne.

Til sidst satte hun sig op på knæ på bænken og greb godt fat om roden og kørte op og ned, mens den anden hånd fortsætte på nosserne.

Det var skønt, og jeg havde den største lyst til at røre ved hende. Måske var det fantasien om en fuldpakke med hende, der fik mig til at komme, for hun tændte mig virkelig.

Efter at hun havde tørret alt op og bagefter vasket hænder, fortsatte hun med at massere benene færdig, og sluttede af med at stå på bænken bag mig, mens jeg sad op. Igen lagde hun virkelig kræfter i og gjorde det godt.

Efter 1 time stod jeg igen på gaden og havde det godt i skuldre og nakke, samt en glad pik, som jeg har lovet, at vi skal besøge hende igen.

Fik du fat i hendes navn? Tit sætter de et billede på AL, og når man så møder op står der et eller andet fugleskræmsel i stedet. Det er ikke så fedt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror, at hun er rimeligt efterspurgt. Jeg har prøvet at få en aftale i dag, men telefonen blev ikke taget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
deralte skrev, for 2 timer siden:

Jeg tror, at hun er rimeligt efterspurgt. Jeg har prøvet at få en aftale i dag, men telefonen blev ikke taget.

Har du prøvet med sms. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Barney skrev, for 13 timer siden:

Har du prøvet med sms. 

Nej det har jeg ikke. Har du erfaringer om, at sms er måden at kontakte hende på? engelsk/dansk?

Del dette indlæg


Link til indlæg
deralte skrev, for 8 timer siden:

Nej det har jeg ikke. Har du erfaringer om, at sms er måden at kontakte hende på? engelsk/dansk?

Jeg har gode erfaringer med, at hun hurtigt svarer på sms. Jeg skriver på engelsk. Held og lykke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsefar.dk skrev, den 6.7.2021 at 13:39:

Jeg har gode erfaringer med, at hun hurtigt svarer på sms. Jeg skriver på engelsk. Held og lykke.

Hej jeg prøvede med sms og fik hurtigt kontakt. Hun er en sød dame omkring de 50 år. Hun fortalte, at der komme en medhjælper en yngre thai omkring den 24 juli. hende den yngre ville give et bedre body to body og ville acceptere mere end hun selv accepterer m.h.t. gensidige berøringer o.s.v. Det bliver måske interessant.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...